Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutten folk her inne ville selge!! For en deilig fransk guuuutt !!

 

Fortsatt bare å selge om han ikke vil være i klubben. Da har det ikke noe å si hvor god man er.

 

Men fortsetter han å prestere er det jo klart at han selv nok har mer lyst til å bli, og har han det så er ingenting bedre. Herlig type  :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fortsatt bare å selge om han ikke vil være i klubben. Da har det ikke noe å si hvor god man er.

 

Men fortsetter han å prestere er det jo klart at han selv nok har mer lyst til å bli, og har han det så er ingenting bedre. Herlig type  :)

Nå er jo du fanebærer over hvor mye dritt som skrives om Man Utd. Er neppe slik at han ikke vil være, men at han kanskje har ytret noe om tilværelsen som han ikke er helt fornøyd med. Alt kan ordnes (til en viss grad (Rooney)).

Lenke til kommentar

Huh? Tror ikke helt jeg skjønte hva du mente der. Jeg er vel langt mer positivt innstilt enn de fleste United-fans her inne, og blant de som har fått mye kritikk for at jeg er optimist.

Elendig formulert kanskje, poenget var at du er veldig på at alt blåses ut av proporsjoner når det kommer til Man Utd. Dermed mente jeg at det samme nok gjelder Martial :)

Lenke til kommentar

Enig. Hater når vi gjør det samme. Skulle ønske dommerne tok mer tak i det og delte ut flere kort generelt for drøying av tid. Eventuelt at de bare gjør det som i andre sporter som håndball og bare stopper klokken når ballen ikke er i spill.

Enig med ditt siste poeng, men da må også effektiv reduseres betraktelig. En kamp varer rundt 65-70 min kanskje? Jeg er positiv til det, for det blir mer rettferdig. 

Lenke til kommentar

Elendig formulert kanskje, poenget var at du er veldig på at alt blåses ut av proporsjoner når det kommer til Man Utd. Dermed mente jeg at det samme nok gjelder Martial :)

 

Vel, ting blåses ut av proporsjoner generelt i fotball - det gjelder ikke bare United selv om klubben vår får en del ekstra oppmerksomhet. Er opptatt av at diskusjonene her inne ikke skal skje på feil premisser. Det blir bare kjedelig å diskutere rykte opp og rykte ned hele tiden når de som følger klubben vet at de ikke stemmer eller er fremstilt annerledes enn fra kilden.

 

Når det gjelder Martial gikk jo agenten hans ut og sa han ville bort, så på det tidspunktet hvor han også hadde vært elendig over lang tid hadde det ikke gjort meg noe om han ble solgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...