Gå til innhold

Konsoll til voksen og 3-åring


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er absolutt en bonus å kunne avspille UHD-material, men det som har størst prioritet er tilgangen til spill for barn og voksne. For meg virker det kanskje som PS4 har en liten fordel her eller? 

 

For en såpass ung gutt som du har så vil nok spill han kan spille være rimelig likt. Det er noen spill jeg kommer på i farta som kun er på Xbox som kanskje kan falle i smak og det er Disneyland Adventures, Rush: A DisneyPixar Adventure og disse Banjo Kazooie spillene.

 

Det du burde sjekke om du har mulighet er hvordan gutten din klarer å holde kontrollen. Vet at min har litt problemer med Xbox sin konroller. Men PS4 sin er det litt enklere med. Det ser slik ut ihvertfall...han må ha hjelp til det meste. Men Xbox sin er litt større i forhold til å nå knapper osv. Noe å tenke litt på kanskje. Men det er utrolig hva dem får til etterhvert...  :)

 

For far i huset så spørs det jo hva du vil ha. Begge konsollene har eksklusive spill som kan tippe kjøp lysten. Du må nesten se hvilke spill som frister mest. Ellers så er jo Xbox One X en mer kraftig konsoll og med muligheter og tjenester du ikke finner noen annen plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde gått for Switch. Mario er en sikker vinner og en finfin introduksjon til spillenes verden slik jeg ser det. Jeg har også en treåring, og jeg tenker å introdusere han til switch om et par år eller så :)

 

Du har jo også en del spill myntet på et voksent publikum på switch. Wolfenstein, Doom osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...