3QZILALL Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 Nå utvider de, og vil ha flere med på laget.Trondheimsfirmaet vil ta verden med varmeplagg som går på batteri
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 Når kommer jakker eller luer med solcellepanel for å drive disse?
Roger Hansen Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 Dette er vel ikke nytt? Har eksistert plagg og tepper med varme i lang tid. Her handler det vel mest om å ri el-bil og batteri bølgen ved å introdusere flere "el dingser". Skal man tenke grønt, slik hovedtanken er med el-biler, så er jo batteri-plagg en uting. Når disse skal kastes så havner de som EE-avfall sammen med andre fæle batterier. Tror jeg klarer meg uten.
joffeloff Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 Jeg betaler ikke 1000 kroner for et par hansker laget i Kina uansett hvor mye varmetråder det måtte befinne seg i dem. Dra produksjonen hjem til Europa, så snakkes vi da.
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 (endret) Joda, en madrass rundt livet er vel og bra. «En bevist tanke» Obs ! Hva er dette, 100 år siden..... https://m.youtube.com/watch?v=MAG4PHIhYK0 Endret 22. september 2018 av Halvor Sølvberg- the MOV
Steinar Mathiesen Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 Jeg reagerte på forklaringen "Plaggene har fått sydd inn et karbonfiber-system der karbontrådene varmes opp som følge av motstanden de får fra batteriet". Motstanden kommer da ikke fra batteriet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå