Gå til innhold

NÅ: iPhone Xs og iPhone Xs Max lansert


Anbefalte innlegg

Aperture slideren på kamerat så vilt ut og åpner opp for mye kult.

 

Eneste er at de sa aperture 1.8 i presentasjonen men du kunne sette den ned til 1.4 i appen. Homecourt demoen så ganske vill ut også. Ikke noe sensorer for å se data fra hu som spilte basketball.

 

Skyrim spillet også så ganske vilt ut (grafikkmessig i hvert fall)

 

Noe som Note8 har hatt i 1 år....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil uansett ikke ha «pad» phone.

Så sikter på å gå opp i mobil størrelse fra iphone 7 standard (4.7") til XS standard «at most» og da med 256GB.

Hva ligger den på ? Er det noen komplett veiledende Norsk prisliste tilgjengelig ennå ? Edit: Takk , ble postet i mellomtiden mens jeg skrev innlegget.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

Noe som Note8 har hatt i 1 år....

Hadde s7 og så note 8, hadde veldig dårlig kamera, i hvert fall portrett modusen/bokeh effekten.

 

Hjelper ikke at andre har det hvis det blir gjort dårlig. Akkurat som faceid kopien samsung har, den er jo helt elendig når jeg testet den, ble det litt mørkt så funket den ikke.

Faceid kopi? Android har hatt face scanning i flere år. Samsung er såvidt de eneste med iris scanning som blir brukt i inteligent scan. Tøv å si at Note8 har veldig dårlig kamera...

Lenke til kommentar

Faceid kopi? Android har hatt face scanning i flere år. Samsung er såvidt de eneste med iris scanning som blir brukt i inteligent scan. Tøv å si at Note8 har veldig dårlig kamera...

Altså. Jeg har hatt android i alle vår, hvis du snakker om face skanning på den metoden at du kunne bruk kamera til å åpne opp telefonen. Så var det en elendig implementasjon. Som bruker for lang tid. Jeg gir blanke f om en produsent har hatt noe i mange år, er det ikke godt implementert hva er da poenget. Når jeg prøvde note8 og s9 med face unlock så var det merkbart treigere enn iPhone X, det bommet også mye mer.

 

Jeg personlig syntes ikke Note 8 hadde veldig bra kamera, altfor sterke farger, likte mye bedre p20 og pixel 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og Apple kan le heile vegen til banken. At dei kan ta 17000 for ein telefon er helt hinsides. Ikkje rart investorane er glade i dei.

 

Eg har alltid vore ein "siste nytt innan teknologi"-type, men det har jo ikkje skjedd noko nemneverdig på telefon-fronten på lang tid. Likevel flyr prisane i taket. Nesten litt skremmande.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jaja, idioter vil vel bruke 16k på en telefon.

 

Skuffet over lanseringen. 

 

 

Sammenligne med dyreste alternativ ja, og ta det som normalen. Bra forsøk, men prøv igjen.

 

Du hadde nok ikke hatt problemer med 16k hvis du bare ikke dropper ut av VG3, så vet ikke hvem som er den største idioten her..

 

On-topic: Dual-sim bør da absolutt nevnes som et stort pluss her? Jeg håper virkelig introduksjonen av eSIM pusher leverandører her hjemme til å tilby dette etterhvert. Første steget til å slippe de irriterende tungvindte og gammeldagse SIM kortene.

Lenke til kommentar

Sammenligne med dyreste alternativ ja, og ta det som normalen. Bra forsøk, men prøv igjen.

 

Du hadde nok ikke hatt problemer med 16k hvis du bare ikke dropper ut av VG3, så vet ikke hvem som er den største idioten her..

 

On-topic: Dual-sim bør da absolutt nevnes som et stort pluss her? Jeg håper virkelig introduksjonen av eSIM pusher leverandører her hjemme til å tilby dette etterhvert. Første steget til å slippe de irriterende tungvindte og gammeldagse SIM kortene.

Droppe ut av vg3 for faen? Jeg vurderte å droppe ut for å ta fag som privatist. 

 

Ontopic: Jo? Såklart ville jeg ha hatt problemer med å betale 16k for en telefon om jeg hadde hatt en gjennomsnittlig lønn.

Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

Begynner å få litt avsmak på Apple med denne prisingen.

 

De kunne også LETT bare satt ned prisen på iPhone X, men valgte heller å lage en DRITT-utgave av den så folk heller kjøper Xs.. nei, nå begynner dere å bli for grådige Apple :hm:

Drittutgave???

Tror denne «drittutgaven» kommer til å selge seg ganske bra.

 

Prisene er alt for dyre. Nå sitter jeg her og tviler hva telefon jeg skal velge. Enten XR til 9290.-kr eller XS til 13290.-kr. Lønner seg vel ikke betale 4000.-kr mer... men på andre side vil jeg ikke angre etterpå å ikke ha kjøpt den med dual kamera. :(

Endret av friendsmag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Droppe ut av vg3 for faen? Jeg vurderte å droppe ut for å ta fag som privatist. 

 

Ontopic: Jo? Såklart ville jeg ha hatt problemer med å betale 16k for en telefon om jeg hadde hatt en gjennomsnittlig lønn.

 

Du starta da unektelig tråden "droppe ut av vg3", så ja.

 

Poenget mitt var, som du fortsatt ikke så ut til å forstå, at det ikke er en god sammenligning å ta dyreste variant av noe som sammenligningsgrunnlag. Med mindre du *alltid* sammenligner dyreste alternativer av alt, noe jeg tviler på. Selv om 12k selvsagt også er dyrt og noe jeg heller selv ikke ville betalt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...