Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvem er beste nedlastnig programe ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kalle SoulSeek det beste p2p-programmet er nok å bite over litt mye, men jeg har ikke funnet noe bedre program for musikk, særlig ikke hvis man ønsker mer enn vg-lista... vennlige brukere og relativt gode hastigheter gjør at man kan leve med ustabile servere og litt amatørmessig preg på layout og enkelte funksjoner

 

gå til www.slsknet.org, vi trenger flere nordmenn

Lenke til kommentar

Jeg bruker veldig mye FTP. Overføring via FTP. Da må man ha noen folk som virkelig vil Uploade eller sette opp sin egen server ,men det går greit hvis man kjenner akkurat disse personene.

 

DC++ har jeg brukt endel ,men det er så mange Busts pga hva man sharer her at jeg ikke liker det. Man finner dog en god del.

 

Bittorrent er et fint alternativ ;) Grunnen til dette er det at man bare sharer 1ting om gangen. Greit nok at man fint kan finne IPène til de som er der og det derfor er ganske usikkert ,men det er alle andre p2p også.

Lenke til kommentar

Det kuleste P2P-konseptet mener jeg ihvertfall må være BitTorrent. Man må bruke Azureus for å kunne se detaljene, men etter at jeg begynte å bruke den blir jeg bare sittende og glo på alle oppkoblingene, og hvordan den på utspekulert vis prioriterer hvem som får laste ned, hvem man laster ned fra, hvor man skal laste ned ting osv. Når det gjelder praktisk bruk er vel BitTorrent mest brukt til større filer (50 MB +), men til det er den genial.

Lenke til kommentar

Som et par andre allerede har påpekt lurer jeg fælt på når et program fikk personlighet?

 

Er det noe jeg har gått glipp av?

 

Hvorfor forstår ikke dagens "ungdom" spørreord? Er det nokia som er skyld i dette?

 

Ikke èn eneste person i min(e) klasse® på hverken barneskole, ungdomsskole, videregående eller høyskole klarte å fåkke opp spørreord.

 

-Hvem mobil er best?

Det heter HVILKEN.

 

Ja, vi har faktisk et ord som hører hjemme i et slikt spørsmål. Fantastisk?

 

Jeg lurer bare på når "hvem" ble det eneste spørreordet norske ungdommer fikk med seg....

 

DrErling (ikke SÅ gammel)

Lenke til kommentar
Som et par andre allerede har påpekt lurer jeg fælt på når et program fikk personlighet?

Vel, Azureus kan ihvertfall være litt morgengrettent. Av og til nekter det å koble seg opp, men det ordner seg vanligvis om jeg snakker pent til det, og lokker med ekstra båndbredde.

 

En annen ting er forøvrig orddeling, her anbefaler jeg å ta en kikk på siden til Astronomer mot orddeling, selv om enkelte nok bør lære seg å stave først.

Endret av tvangsgreie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...