Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Windows 10 crach


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Compaq stasjonær som har følgt meg noen år, men nå kom plutselig en brå slutt :(

Alt ble låst og det kom en blå skjerm. INACCESSIBLE BOOT DEVICE

Har prøvd å reinstalleren 30 ganger, norsk og engelsk versjon 32 og 64bits, men ingenting skjer.

Kommer av og til til 95% så kommer feilmelding 0x80070570

Heiv ut SSD disken og installerte ny, men samme problemer :(
Har googlet i flere dager.
Jeg kommer ikke inn i windows, alt jeg kan gjøre må gjøres fra Command.

Under DISKPART kommer det ikke opp at den nye SSD disken er "Boot Disk", selv om jeg har kjørt "active" og ikke fått feilmelding.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Endret av Haarek I
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytt ut kablene som går til ssd å se om det utgjør forskjell

Bra tips. Skal kjøpe nye. Men rart at alt fungerer til 75%

Så kommer meldingen: Windows kan ikke installerer nødvendige filer. Filen kan være skadet eller mangle.... Feilkode: 0x80070017

Endret av Haarek I
Lenke til kommentar

Hei. Hvis du har en DVD ROM/DVD Brenner, så kan du prøve og installere fra en DVD Plate istede. Eventuelt, så kan det ha noe å si hvilken USB Penn (Hvis det er det du prøver og installere fra) du har. Det er ikke sikkert at hvis man skal installere fra en USB 3.0 Penn, så er det ikke sikkert det går pga at du må ha USB 2.0 Penn.

Har faktisk opplevd det selv med en PC. Skulle installere eeeeeeh. Windows 7 tror jeg det var på en PC og kjøpte da USB 3.0 Penn, men Windows 7 lot seg ikke installere fordi at den ikke var kompitabel med USB 2.0 Port. Jeg mener riktignok og huske at den fikk feilmelding før installasjonen startet. Så hvis du har mulighet til å prøve installere fra en DVD Plate eller en USB 2.0 Penn, så kan det være noe å prøve iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...