Gouldfan Skrevet i går, 11:45 Skrevet i går, 11:45 Idag gruer jeg meg litt, for jeg skal prøve meg på en Hollaindes saus til fiskemiddag. 1
Mannen med ljåen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Omelette du fromage med Jarlsberg, bacon og kokt skinke 😻. Måtte bli kvitt ting med dårlig dato. Endret 22 timer siden av Mannen med ljåen
nebrewfoz Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 10 minutes ago, Mannen med ljåen said: Omelette du fromage Hvis du absolutt insisterer på å skrive fransk (- og det ser ut som om denne retten er en gjenganger -), så kan jeg opplyse om at det heter "omelette au fromage".
Mannen med ljåen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Det er bevisst. 🙂 Endret 22 timer siden av Mannen med ljåen 2
Salvesen. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden På grunn av dårlig planlegging måtte jeg ta det jeg fant, så da ble det en slags taco bolle servert i en ikke bolle😅 1
Gouldfan Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Hollaindes gikk bra, berneus neste. Asparges på tilbud, våren er snart her. Lyr på menyen. 2
Salvesen. Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Fisk smaker ikke spesielt godt 🤢🤮 Kommer an på fisken en spiser det 😛 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå