Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 15:54 Skrevet torsdag kl 15:54 Deilig omelette du fromage med fetaost igjen. Halvveis ferdig med blikkboksen. 4
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 16:27 Skrevet fredag kl 16:27 Bilde fra nettet Maczanka Krakowska på en flytende restaurant på elven Wisła i Krakow. Beskrivelse fra nettet: Sitat en tradisjonell polsk sandwich fra Kraków, som ofte kalles «burgerens bestemor». Den består av en tykk skive av saftig, langkokt svinekjøtt (vanligvis svinenakke eller bog), servert i et brød med saus og andre tilbehør som sennep og pickles. Retten er kjent for at brødet ofte dyppes i kjøttsausen. 1 2
Simen1 Skrevet fredag kl 19:19 Skrevet fredag kl 19:19 I dag ble det en slags sei-taco med nanbrød. Hjemmelaget krydderblanding, limemarinert rødløk og hot majo. Det skal definitivt bli flere variasjoner av denne i framtida. 2 4
Mannen med ljåen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Gefilte fisch som forrett, deretter har jeg grepet karpen på sefardisk vis, sautert med løk og sopp. 3
Simen1 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden I går ble det grillet kylling med tilbehør. I dag plinger det snart klar to fristende lørdagspizzaer. 3
xRun Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hjemmelaget biffsnadder i dag. Basert på Provence-krydret lammestek fra datodisken (så ikke helt ekte "biff", granted) som videre er marinert i en egen biffmix, servert med brun kryddersaus etter egen oppskrift, også pommes frites med en dæsj salt. Ikke bare snadder, "biff"-snadder! Litt stor porsjon for meg, syns jeg. Men la gå for denne gangen. 2 4
:utakt Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vegetarlasagne i dag (og i morgen). Det er så godt, jeg kan ikke anbefale det nok. Denne: https://vegetarentusiast.no/vinnerlasagne/ 3
Jarmo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kebab med Pitabrød, salat og tilbehør. Sammen med et par glass Camp rødvin. Hikk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå