Gå til innhold

Norges fotballandslag 2021

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spania, Sverige, Norge, Romania, Færøyene, Malta

Tror ikke vi har sjans så svake som vi er fremover. Ullevaal blir i det minste fylt to ganger neste år!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har nation league finalen å se frem til da.

Skrevet

Portugal, Ukraina, Serbia, Litauen, Luxembourg

Serbia fikk en overkommelig gruppe. Vi må håpe at de kvalifiserer seg direkte, da tror jeg vi tar playoffen ganske greit.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sa vi mot Ungarn å. Tror det ikke før jeg ser det. Brent Daniel har lært å ikke ha forhåpninger

Skrevet

Terminlista:

23/3: Spania - Norge
26/3: Norge - Sverige
7/6: Norge - Romania
10/6: Færøyene - Norge
5/9: Norge - Malta
8/9: Sverige - Norge
12/10: Norge - Spania
15/10: Romania - Norge
15/11: Norge - Færøyene
18/11: Malta - Norge

• 3 måneder senere...
Skrevet

Tropp til Spania/Sverige:

Keepere: Rune Almenning Jarstein, Sten Grytebust og Per Kristian Bråtveit.

Forsvarere: Kristoffer Ajer, Sigurd Rosted, Omar Elabdellaoui, Jonas Svensson, Birger Meling, Håvard Nordtveit, Even Hovland og Martin Linnes.

Midtbane: Ole Selnæs, Markus Henriksen, Martin Ødegaard, Mohamed Elyounoussi, Iver Fossum, Stefan Johansen og Mats Møller Dæhli.

Angrep: Joshua King, Alexander Sørloth, Ola Kamara, Bjørn Maars Johnsen og Tarik Elyounoussi.​

Skrevet

Noen som tør tippe resultat mot Spania på lørdag?

Tror på hederlig innsats fra våre landsmenn, men det blir likevel ikke nok mot et godt spansk lag.

Spania 3 Norge 1.

Skrevet

Tror ikke på seier, men vil se solid fremgang fra forrige gang vi møtte en stornasjon borte. Da ble vi knust sønder og sammen av Tyskland. Hadde vært kult om vi greier å score.

Skrevet

Krever ikke at de vinner eller spiller uavgjort. Men de må unngå å bli helt utspilt i 90 min, det forventer jeg. Må også skape noen angrep ila kampen. 0-2 kan være greit nok alt i alt.

Skrevet

Har ikke helt satt meg inn i den nye EM-kvalifikasjonsprosessen enda.

Var ikke hele poenget med nations cup eller hva faen det heter å gi fotballsvake land som Norge en mulighet til å være med i mesterskap? Hvorfor møter vi Spania og ikke et land på samme nivå som oss selv?

f.eks

Frankrike - Moldova

England - Tsjekkia

Italia - Finland

wtf

Skrevet

Har ikke helt satt meg inn i den nye EM-kvalifikasjonsprosessen enda.

Var ikke hele poenget med nations cup eller hva faen det heter å gi fotballsvake land som Norge en mulighet til å være med i mesterskap? Hvorfor møter vi Spania og ikke et land på samme nivå som oss selv?

f.eks

Frankrike - Moldova

England - Tsjekkia

Italia - Finland

wtf

Dette er den vanlige EM-kvaliken. Topp to i hver gruppe går direkte til EM.

Nations League foregikk sist høst, og siden vi vant gruppa vår er vi garantert en plass i EM-playoff i mars neste år om vi ikke kvalifiserer oss på den vanlige måten.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kvarter ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...