Gå til innhold

lage image fil

SAGE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke tenke meg.

Det ville være vanskelig å definere "halvparten", hva om du har en kjempestor fil og 999 små. Er "halvparten" 500 filer, eller 70% av den store filen?

Skrevet

Det kommer også ann på hvilket nivå du har tenkt å definere halve disken, er det de første/siste n/2 sektorene, eller de første/siste n/2 filene, bytene, osv.

Hva er det du skal lage image av? Operativsystem o.l. eller f.eks. bilbildesamlingen? :)

Skrevet

Jeg tnkte mest på å definere f.eks fra sektor 40-100, fordi disken har kræsjet og jeg klarer ikke å lese deler av de første 40 sektorene, mens slutten går fint.

Obs: 0-100 er for å illustrere hvilken del jeg vil ha image av... :)

Skrevet

Norton Ghost er noe du bør kikke på. Vet ikke om du kan spesifisere et sektorutvalg, dog. Det vil uansett bli litt rart, avhenging av fragmentering og filsystemet du har på disken.

Skrevet

Hvis du tar recovery fra diskkrasj kan du feks bruke GetDataBack eller BadCopy for å hente ut filer osv. Vet at hvertfall GetDataBack kan lese mesteparten av disken selv om det er ødelagte sektorer.

Skrevet

Easy Recovery Pro er også et greit program for å hente data.

Når det gjelder det med å kunne ta backup av spesifikke deler av hd'en din så tviler jeg sterkt på det. Jeg har ihvertfall ikke møtt på noe program som foretar en slik "RÅ" backup.

Skrevet

Easy Recovery Pro er også et greit program for å hente data.

Når det gjelder det med å kunne ta backup av spesifikke deler av hd'en din så tviler jeg sterkt på det. Jeg har ihvertfall ikke møtt på noe program som foretar en slik "RÅ" backup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...