Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2019


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det lov å håpe på svar like over helgen muligens ?

Krysser fingrene for det! Jeg ser at de 15.juli hvert år legger ut statistikk for hva poenggrensene blir i hovedopptaket, så kan jo være heldige og hvertfall få en meget god pekepinn allerede på mandag ??

Uansett antar jeg at det er lite vits og spørre SO, mistenker de er ganske bastante og svarer 20.juli uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har søkt særskilt vurdering på et annet studie som jeg har på 2.plass (har phs i Oslo på første).. Jeg har også 53 konkurransepoeng. Noen som vet om det vil påvirke førstevalget om jeg får særskilt vurdering på andrevalget ?

Jeg tror ikke det skal ha noe som helst og si, men bare og ta kontakt med SO. De kan gi 100 prosent korrekt svar :)

Lenke til kommentar

Spennende uke vi har foran oss nå! Håper svar på opptaket kommer før fredagen. Sitter og er litt nervøs her. :) Lykke til alle sammen!

Håper vi får svar før den tid så man kan planlegge flytting og diverse så snart som mulig.

 

Hvor har du førstevalget ditt? :)

Lenke til kommentar

Krysser fingrene for det! Jeg ser at de 15.juli hvert år legger ut statistikk for hva poenggrensene blir i hovedopptaket, så kan jo være heldige og hvertfall få en meget god pekepinn allerede på mandag ??

Uansett antar jeg at det er lite vits og spørre SO, mistenker de er ganske bastante og svarer 20.juli uansett.

Lenke til kommentar

Min magefølelse sier nokså jevnt som i fjor :)

Tenker det samme. Her inne er vi kanskje 20 søkere av over 1000, og vi som er her inne er kanskje «spesielt» interessert/nysgjerrig tenker jeg. Mange av de jeg snakket med på opptaket hadde hvert fall rimelig dårlig poeng.

Lenke til kommentar

Tenker det samme. Her inne er vi kanskje 20 søkere av over 1000, og vi som er her inne er kanskje «spesielt» interessert/nysgjerrig tenker jeg. Mange av de jeg snakket med på opptaket hadde hvert fall rimelig dårlig poeng.

Ja, har også samme oppfatning av opptaket. De aller fleste jeg snakket med vaket rett under 50 poeng, og en del enda lavere også. Vi som er her er nok av de som er ekstra interessert, så man får muligens ikke den «gjennomsnittlige» søker her inne kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...