Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2019


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Vil det være helt bak mål å begynne og se etter leiligheter i Stavern uten at jeg formelt har fått plass på Samordna Opptak? Ganske sikker på at snittet mitt holder, med mindre jeg på en eller annen måte har regnet veldig feil. Har Stavern på førsteplass.

Nei det tror jeg ikke! Jeg har i hvertfall allerede fikset meg boplass der jeg har søkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt å sende melding rundt på finn og det har allerede begynt å komme venteliste på leiligheter i Stavern. Begynner å bli litt redd for at jeg ikke skal ha bolig til skolestart. Så noen som vet om andre steder enn finn.no som legger ut leiligheter? Har sett på hybel.no, men var ingen funn på Stavern.... 

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å sende melding rundt på finn og det har allerede begynt å komme venteliste på leiligheter i Stavern. Begynner å bli litt redd for at jeg ikke skal ha bolig til skolestart. Så noen som vet om andre steder enn finn.no som legger ut leiligheter? Har sett på hybel.no, men var ingen funn på Stavern....

Sliter med samme. Har du bil? Evt må man vel ta noe i Larvik i førsteomgang.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan muligheten for deltidsjobb er i Oslo/Bodø?

I Oslo er det flust av deltidsjobber om man ikke er sykt kresen. Legger man ned litt innsats så har du deltidsjobb ila veldig kort tid er min erfaring. Begynner du og søke nå så har du jobb til høsten :)

Endret av Oaaphs
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å sende melding rundt på finn og det har allerede begynt å komme venteliste på leiligheter i Stavern. Begynner å bli litt redd for at jeg ikke skal ha bolig til skolestart. Så noen som vet om andre steder enn finn.no som legger ut leiligheter? Har sett på hybel.no, men var ingen funn på Stavern....

Jeg sendte melding på en leilighet/et hus øremerket phs-studenter i Stavern og fikk svar nå etter ti minutter med at plassen var reservert hvertfall :)

Lenke til kommentar

Noen jenter rundt min alder (22) som skal studere i Stavern og har lyst til å bli bedre kjent slik at vi evt kan se etter leilighet sammen?

Om du ønsker og bo relativt nære skolen og sammen med andre phs-studenter anbefaler jeg og sende melding på de som ligger ute på finn nå, og ikke vente på at du blir kjent med noen. Inntrykket mitt er at de fylles opp nokså fort. Om jeg skulle ende i Stavern og ikke oslo så er det egentlig det samme for meg hvem jeg bor med så lenge det er phs-studenter, og jeg fikk reservert en plass i går.

En bekjent gikk i Stavern og måtte pendle et stykke første året fordi han drøyet nokså lenge med og ordne boplass..

Lenke til kommentar

Om du ønsker og bo relativt nære skolen og sammen med andre phs-studenter anbefaler jeg og sende melding på de som ligger ute på finn nå, og ikke vente på at du blir kjent med noen. Inntrykket mitt er at de fylles opp nokså fort. Om jeg skulle ende i Stavern og ikke oslo så er det egentlig det samme for meg hvem jeg bor med så lenge det er phs-studenter, og jeg fikk reservert en plass i går.

En bekjent gikk i Stavern og måtte pendle et stykke første året fordi han drøyet nokså lenge med og ordne boplass..

 

Haha det er sant. Skal sende meldinger på flere leiligheter senere, men var et par stk som ikke ville reservere noe før jeg hadde kommet inn på hovedopptaket.... 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...