Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2019


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Haha det er sant. Skal sende meldinger på flere leiligheter senere, men var et par stk som ikke ville reservere noe før jeg hadde kommet inn på hovedopptaket....

Det er selvsagt forståelig at ikke alle ønsker det. Jeg var hvertfall heldig nok og fikk reservert frem til svaret i hovedopptaket og leien var så billig at jeg føler en ekstrainntekt via en jobb nesten ikke er nødvendig :)

 

Send hvertfall ut en haug av meldinger når du får endelig svar. Det løser seg nok for de aller fleste og føler man må ha visse sosiale antenner for å gå phs, så uansett hvem man ender opp med å bo med blir det nok bra :)

Endret av Oaaphs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt forståelig at ikke alle ønsker det. Jeg var hvertfall heldig nok og fikk reservert frem til svaret i hovedopptaket og leien var så billig at jeg føler en ekstrainntekt via en jobb nesten ikke er nødvendig :)

 

Send hvertfall ut en haug av meldinger når du får endelig svar. Det løser seg nok for de aller fleste og føler man må ha visse sosiale antenner for å gå phs, så uansett hvem man ender opp med å bo med blir det nok bra :)

Avsnittet vedr sosiale antenner. Du blir overrasket når du kommer inn på skolen. Haha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Avsnittet vedr sosiale antenner. Du blir overrasket når du kommer inn på skolen. Haha!

Haha det kan nok fort stemme ja. Håpet er hvertfall at man bør ha en viss form for sosial intelligens, dog er vel phs-studenter like forskjellige som på alle andre institusjoner ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner det stresser meg litt at det er så få leiligheter tilgjengelig i Stavern. Nå er jeg kanskje over snittet kresen og ønsker å bo alene, og dermed blir selvsagt mulighetene mindre, men kjenner jeg er redd jeg ikke skal finne noe aktuelt før skolestart. Sendt en del mailer rundt hvor noen allerede har «reservert» leiligheten, eller så ønsker ikke utleier å reservere før sikret skoleplass. Blir spennende å se mot hovedopptaket!

Lenke til kommentar

Fikk nettopp fartsbot. Forenklet forelegg. Jeg må vel ikke melde fra om det til opptakskontoret?

All negativ kontakt med politiet må meldes inn. Det man måtte signere på før intervjuet. Kan ikke tro det er lurt å forsøke og holde det skjult hvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper ikke dette ødelegger alt :( lå 9 km/t over

Jeg kan ikke forstå om dette plutselig skal gjøre deg uegnet. Alle kan kjøre litt fort fort, og må forstås som vanlig menneskelig uoppmerksomhet. Det er forskjell på 30km/t over, og 9 km/t.

 

Jeg tenker du bare kan slappe helt av - men la det bli med denne gangen for nå! ;)

 

Hold motet oppe!

Lenke til kommentar

Håper ikke dette ødelegger alt :( lå 9 km/t over

 

 

Nå sitter ikke jeg i opptaksnemnda, men jeg tviler på at det vil gjøre deg uegnet. Da jeg gikk på PHS fikk en kulling av meg FF i B1, og det var ikke noe problem. Kan jo ikke garantere at det ikke vil være negativt, men som nevnt ovenfor bør du melde i fra så fort som mulig. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...