Gå til innhold

mulig å fjerne støy fra prommy?


Anbefalte innlegg

Har vurdert (som mange andre her på forumet for tiden) å kjøpe prommy fra 3dfxcool, men trekker meg litt tilbake når jeg ser at støyen er hele 35db og 40 under oppstart!

 

Er det da mulig å bytte viftene inni med noen 120x120mm papst vifter som vil lage mye mindre støy, eller er det ikke viftene som støyer? Vil dette kjøle godt nok?

 

Noen erfaringer? :roll:

 

SAK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vurdert (som mange andre her på forumet for tiden) å kjøpe prommy fra 3dfxcool, men trekker meg litt tilbake når jeg ser at støyen er hele 35db og 40 under oppstart!

 

Er det da mulig å bytte viftene inni med noen 120x120mm papst vifter som vil lage mye mindre støy, eller er det ikke viftene som støyer? Vil dette kjøle godt nok?

 

Noen erfaringer? :roll:

 

SAK

35db er jo ikke mye...

En vanlig HD bråker jo mere jo.Men hvis du absolutt skal ha det lavere så vil jeg tro at det er mulig og bytte vifte ja.

Lenke til kommentar

ok, jeg hadde tenkt å mekke det uten mitt coolermaster kabinett, og derfor i alu, med dempeplater inni. Men viss dette ikke demper så fryktelig så er det ikke så veldig aktuelt... Viss jeg setter inn noen papst vifter på max 26 db, og setter de ned til 5-7 volt, og setter inn dempeplatene vil det da bli MYE mindre lyd eller? Vurderer det sterkt! :thumbs:

 

SAK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...