Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at de anbefaler en mobil man ikke får support på..

 

Hei!

 

Det er slett ikke alle produsenter som er like gode på support, og om du kjøper en kinesisk mobil med få importører må man nesten regne med litt labrere support enn ellers. Samtidig, om man først kjøper en slik enhet er nok også sjansen større for at man er kyndig i å fikse en del slikt selv også :-)

 

– Torstein

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt håpløst at de ikke lagde den støtsikker og vann/støvsikker når den først har det røffe utseendet.

Med det batteriet hadde det vært den ultimate håndtverkertelefon. Jeg hadde lett vurdert den som firmatelefon om den var så robust som den ser ut.

Koster jo 2200kr direkte fra kina. Du får altså 5 slike mobiler til prisen av en eneste iPhone X.

 

Så er jo bare å kjøpe mange.. :p

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helt håpløst at de ikke lagde den støtsikker og vann/støvsikker når den først har det røffe utseendet.

Med det batteriet hadde det vært den ultimate håndtverkertelefon. Jeg hadde lett vurdert den som firmatelefon om den var så robust som den ser ut.

Koster jo 2200kr direkte fra kina. Du får altså 5 slike mobiler til prisen av en eneste iPhone X.

 

Så er jo bare å kjøpe mange.. :p

:D

Lenke til kommentar

Det der er ikke akkurat imponerende. Man har jo fått power banks på 800000mAh (800Ah) for en stund siden. De kunne heller brukt disse batteriene.

 

https://www.ebay.com/itm/Hot-800000mAh-LCD-Universal-External-Power-Bank-Backup-Dual-USB-Battery-Charger/222880259734?hash=item33e4b2de96%3Ag%3AlOoAAOSwIrpapz-k&_sacat=0&_nkw=800000mah&_from=R40&rt=nc&LH_TitleDesc=0%7C0

 

Edit: Regnefeil!

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Rart at de anbefaler en mobil man ikke får support på..

 

Har aldri fått noen support for noen mobil jeg hatt.

 

Samsung mobilen min tok natta. Samsung kundetjenst mente det var for dyrt å reparere den da dem antageligvis måtte bytte hovedkort.

 

Jeg tok den selv med til kina isteden der det rask ble konstatert at lagringsbrikken var ödelagt, dem loddet den av å satte på en ny med 16 isteden for 8gb lagring, så ominstallerte android. 150kr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Rart at de anbefaler en mobil man ikke får support på..

 

Har aldri fått noen support for noen mobil jeg hatt.

 

Samsung mobilen min tok natta. Samsung kundetjenst mente det var for dyrt å reparere den da dem antageligvis måtte bytte hovedkort.

 

Jeg tok den selv med til kina isteden der det rask ble konstatert at lagringsbrikken var ödelagt, dem loddet den av å satte på en ny med 16 isteden for 8gb lagring, så ominstallerte android. 150kr...

Ekstrafunksjoner inkluderer nok en trojaner eller to e.l ?

Lenke til kommentar

Har aldri fått noen support for noen mobil jeg hatt.

 

Samsung mobilen min tok natta. Samsung kundetjenst mente det var for dyrt å reparere den da dem antageligvis måtte bytte hovedkort.

 

Jeg tok den selv med til kina isteden der det rask ble konstatert at lagringsbrikken var ödelagt, dem loddet den av å satte på en ny med 16 isteden for 8gb lagring, så ominstallerte android. 150kr...

Fortsatt innafor garantien da eller?

Internminnet døde på min Samsung Note 4 og etter nesten to års bruk, men da fikk jeg nytt hovedkort bytta på garantien uten problemer. Men jeg tok ikke kontakt med Samsung, men heller den nettbutikken jeg kjøpte mobilen hos som fikset alt.

 

Er ganske fasinerende å se videoer fra kina når dem bytter disse minnechippene på mobiler. Er ikke akkurat enkelt. Veldig vanlig å oppgradere iPhones der, da det gjerne lønner seg å kjøpe den med minst GB, for så å byttet chip til en med mye mere plass på en sjappe.

Lenke til kommentar

Det der er ikke akkurat imponerende. Man har jo fått power banks på 800000mAh (800Ah) for en stund siden. De kunne heller brukt disse batteriene.

 

https://www.ebay.com/itm/Hot-800000mAh-LCD-Universal-External-Power-Bank-Backup-Dual-USB-Battery-Charger/222880259734?hash=item33e4b2de96%3Ag%3AlOoAAOSwIrpapz-k&_sacat=0&_nkw=800000mah&_from=R40&rt=nc&LH_TitleDesc=0%7C0

 

Edit: Regnefeil!

Du vet at de der er fake? :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

God ubderholdning og se synsere og konspirasjonsteoretikere advare mot en telefon de kun selv har lest om.

Har hatt 2 stk selv i et par år av ulefone og aldri hatt bedre mobil batterimessig. Helt grei til spill og vablig bruk, eneste minuset var tregt kamera.

 

Men såklart, man må jo helst høre på de som hyler om malware og det ene og andre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

Power delivery må du se langt etter samme med quick changer v3.

Så man må ha 2 timer og 30 minutter tolmodighet.

 

Vet noen hvor mye amp\timer batteriet klarer maks?

For er garantert laderen og hovedkortet som er utdatert.

Men usikker om batteriet tåler høyere spenning en 4.4 volt og 1,5 amp i sekundet.

 

 

Maskinvare: MediaTek Helio P23, 8 x Cortex-A53 @ 2 GHz, 6 GB RAM, Mali-G71 MP2 GPU

Usikkert hvis denne mobilen hadde hatt snapdragon 845

 

Siden:

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...