Gå til innhold

SNIKTITT: Oppo Find X Endelig en mobiltelefon som er bare skjerm


Anbefalte innlegg

Jeg ser en ganske markant ramme nederst jeg, men..

Er temmelig vanskelig per dags dato å gjemme selve kontaktene til skjermen. Iphone X har klart det ved at skjermen er mye lenger enn nødvendig og bretter seg tilbake nederst. Dette gjør det veldig mye mere komplisert og dyrere å bytte display.

 

Så man må nesten ofre noe uansett.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke se at artikkelen har nevnt leppen og Apple i det hele tatt, og om noe, så er det du som gjør akkurat det du beskylder tek for, å dra inn leppen og Apple uten relevans. Det var i utgangspunktet derfor jeg satte spørsmålstegn med hvorfor du absolutt skulle dra inn den, da det du i utgangspunktet siterte var den delen av artikkelen som omtalte FaceID..

 

Forøvrig var det jo en herlig tøff mobil, men en opplåsings funksjon basert på mekanisk kamera som kommer opp er like ubrukelig og irriterende som fingeravtrykk leser bakpå mobilen..

Jeg nevner leppen fordi det er enda et eksempel på noe tek til stadighet krediterer Apple for, men som Apple ikke var først ute med. Hvorfor denne iveren etter å nevne Apple i så mange sammenhenger som mulig? Det er mer naturlig for meg å nevne det her enn at tek nevner det over alt ellers.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...