Gå til innhold

Boikott VM i Qatar


Anbefalte innlegg

Vi har vel alle hatt en fin sommer med fotball-VM på tv og sommervær ute.

 

For mitt eget vedkommende blir jeg fotballgal hvert fjerde år. Og så legger det heldigvis seg.

 

Jeg lager denne tråden fordi jeg ikke ønsker at Qatar skal arrangere fotball-VM om fire år. Mange mener det samme og har kommet argumenter som dårlig klima om sommeren, lite land som ikke har plass til 10 fotball-baner eller så, bruk av tilnærmet slavearbeid og at de har bestukket FIFA-representanter for å få arrangementet.

 

Men de overser et viktig punkt: Qatar er den største finansiøren av Al Qaeda i verden. De har finansiert de sunni-muslimske opprørerne i Syria, etter sigende hjulpet ISIS med Tyrkia og har blitt blokkert av Saudi-Arabia, De forente arabiske emirater og Egypt for å hjelpe det muslimske brorskap.

 

Dette er verdens største finansiør av sunnimuslimsk terror (mens f.eks Iran er verdens største finansiør av sjia-muslimsk terror). 

 

Vi bør av den grunn gå sammen og boikotte VM i Qatar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har vel alle hatt en fin sommer med fotball-VM på tv og sommervær ute.

 

For mitt eget vedkommende blir jeg fotballgal hvert fjerde år. Og så legger det heldigvis seg.

 

Jeg lager denne tråden fordi jeg ikke ønsker at Qatar skal arrangere fotball-VM om fire år. Mange mener det samme og har kommet argumenter som dårlig klima om sommeren.

Dei politiske argumenta er sikkert greit, men VM skal haldast i november og desember i Qatar. Framleis varmt, men kanskje ikkje meir enn det var i Sør-Afrika. Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...