Gå til innhold

TEST: LG G7 ThinQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G serien mistet sjarmen etter G4. Merkelig å rakke ned på faneinndeling under settings. Akkurat det burde flere holdt fast på. Langt kjappere å få oversikt over innstillinger en bruker sjeldent.

 

G7 mangler oled og kommer med stusselig batteri. Det alene er nok til at G7 kommer til å bli valg bort av mange.

 

v40 har jeg mer tro på. V serien fra Lg har virkelig vært bra telefoner og v40 kommer nok med skikkelig skjerm, større batteri og mer lagring og ram. Blir spennende å se hva de gjør med kamera på v40 og om det blir ny cpu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når en artikkel starter med:

:Mobilen for deg som elsker hodetelefonene dine

Knapt noen mobildings gir deg bedre lyd enn G7 ThinQ.:

Da forventer jeg at dette er utdypet i testen. Er minijack som har vært standard i alle år den store nyheten? Minijack har jeg på min Oneplus 6 uten at den fikk en tilsvarende overskrift...

 

Har denne kanskje en eksotisk DAC? Leverer den mer effekt enn andre telefoner? Har den lavere forvrenging enn andre telefoner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når en artikkel starter med:

:Mobilen for deg som elsker hodetelefonene dine

Knapt noen mobildings gir deg bedre lyd enn G7 ThinQ.:

Da forventer jeg at dette er utdypet i testen. Er minijack som har vært standard i alle år den store nyheten? Minijack har jeg på min Oneplus 6 uten at den fikk en tilsvarende overskrift...

 

Har denne kanskje en eksotisk DAC? Leverer den mer effekt enn andre telefoner? Har den lavere forvrenging enn andre telefoner?

 

Sjekk ut V serien til Lg. De leverer på alle de punktene. 

Lenke til kommentar

4 Gig RAM er "turn-off" når man kan få 6 Gig og 8 Gig RAM i liknende prisklasse. Man kan vel kalle dette for blodprising, siden RAM er en viktig komponent for en smidig opplevelse av alt som kan foregå på en mobiltelefon.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...