Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spent på om Komplett er i gang med sendinger i morgen.

 

Jeg snakket med support tidligere ikveld, han sa de ikke har hørt noe annet enn at de får inn kort på lager, og sender ut i morgen.

Endret av OlaHaldor
  • Liker 2
Skrevet

Når man ser på den gode Vulcan ytelsen til 2080Ti, så burde vel spill produsentere heller satse på det fremfor DX12. Men blir det mulig med RTX greier med Vulcan?

Skrevet (endret)

Har noen sett tester på rendring (vray, blender etc.), encoding (h.264/265) vs. Handbrake (kvalitet/speed), deep learning (utenom spill) med cuda med/uten tensor cores etc. for 2080 Ti ennå?

Dukker vel opp etterhvert men... litt nysgjerrig.

Endret av xRun
Skrevet

Har noen sett tester på rendring (vray, blender etc.), encoding (h.264/265) vs. Handbrake (kvalitet/speed), deep learning (utenom spill) med cuda med/uten tensor cores etc. for 2080 Ti ennå?

Dukker vel opp etterhvert men... litt nysgjerrig.

Så bare noe streaming greier, og ytelsen var tydeligvis god. Husker ikkje hvilken youNoobVideo det var.

Skrevet (endret)

Så bare noe streaming greier, og ytelsen var tydeligvis god. Husker ikkje hvilken youNoobVideo det var.

Ja fikk med meg en av de. Lite kjøtt på benet foreløpig. Encoding på GPU har pleid å være raskere de siste årene, men kvaliteten har ligget litt bak langsom koding typisk på CPU i f.eks. Handbrake. Skal ha blitt bedre med Turing, vil se tester.

 

Kunne tenke meg å se tester på f.eks. TopazLabs A.I. Gigapixel, som bruker AI for oppskalering med ofte bedre kvalitet enn konkurrentene. Relativt nytt produkt, min gamle Titan har fått kjørt seg på den.

Endret av xRun
Skrevet

Har noen sett tester på rendring (vray, blender etc.), encoding (h.264/265) vs. Handbrake (kvalitet/speed), deep learning (utenom spill) med cuda med/uten tensor cores etc. for 2080 Ti ennå?

Dukker vel opp etterhvert men... litt nysgjerrig.

Jeg tar noen tester med Octane med GTX 1080 i disse dager frem til 2080 Ti kommer i hus. :) 

Skrevet

Mon tro nå da om skyggen av personen når man løper i PUBG endelig blir rett hvis det blir raytracing der. I dag blir skyggen litt rar kan man si om man gjemmer våpnene og løper...

Skrevet (endret)

Mon tro nå da om skyggen av personen når man løper i PUBG endelig blir rett hvis det blir raytracing der. I dag blir skyggen litt rar kan man si om man gjemmer våpnene og løper...

Er vel først og fremst DLSS som kommer til PUBG. Dette er IKKE det samme som Raytracing.

Endret av Nizzen
Skrevet

Jeg tar noen tester med Octane med GTX 1080 i disse dager frem til 2080 Ti kommer i hus. :)

vraybench_1.0.8 er også fin å teste :)

 

Har allerede ute noen resultater der.

Skrevet

Jeg har mere troa på DLSS enn DX12, fordi DX12 har VIRKELIG skuffa. Epic fail spør du meg.

 

Shadow of the Tomb Raider viste vel omsider litt av potensialet i DX12?

Skrevet

Shadow of the Tomb Raider viste vel omsider litt av potensialet i DX12?

Joda med DX12 Raytracing så er det jo kult. DX 12 skulle jo bli det store i 2016-2017, og nå er vi snart ferdig med 2018 :p 

Skrevet

Joda med DX12 Raytracing så er det jo kult. DX 12 skulle jo bli det store i 2016-2017, og nå er vi snart ferdig med 2018 :p

 

Etter hva jeg fikk med meg er FPS betydelig høyere med DX12 enn DX11 - før patchen med DLSS og raytracing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...