Gå til innhold

Ny 55" TV (prisklasse 6-9 000)


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er på utkikk etter ny TV for stuen. Har kikket litt på denne TVen som virker å være en relativt god tv gitt dagens pris.

Samsung UE55MU8005

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/UE55MU8005XXC/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55mu8005?scid=Pricecomparison2989

 

Viktig for meg:

* Størrelse 55"-58"

* Slank utforming (skal se bra ut på vegg)

* Rask interface og med støtte for netflix, hbo (og gjerne fillesning fra NAS stasjon. men ikke nødvendig)

* Relativt godt bilde og lyd

 

Alle råd og innvendinger er hjertelig velkomne. Kan nevnes at jeg disse dager har tilgang til 20% rabatten som power har via DNB. De har derimot ikke denne TVen tilgjengelig.

 

Har for øvrig utelukket OLED som følge av faren for innbrenning (har småbarn som jeg ikke orker bekymre meg for hva gjør) og at det ble litt i høyeste laget prismessig. Kommer antakeligvis til å ha denne TVen i 10 år på samme måte som den jeg har nå. Ingen her i huset er lyd & bilde "entusiaster".

 

EDIT:
Ser nå at denne kan være et særdeles godt kjøp for en tusenlapp ekstra. Har reservert en nå, men avventer litt feedback herifra før jeg evt. henter innen neste 24 timene  :hmm:  Regner derimot med dette er en annen og dårligere modell?

Endret av handbook
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...