Gå til innhold

Ny hjemmekino - Hva gjør jeg med lyd?


Anbefalte innlegg

Hva med Yamaha?

 

RX A740 på storslett...

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=124129734

 

Eller en eldre med mer watt

 

Yamaha RXV 1800

 

1650 kr, jeg anbefaler den, har 1900 selv og kjenner mange som har hatt 1800..

 

Det er i Skjeberg, ligger mellom Sarp og Halden, lett å kjøre innom om man handler i Sverige.

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=124536183

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedenfor de gamle RX-V 1800/1900 hadde jeg heller prøvd å fått tak i noe fra den nyere RX-A serien. Har selv en eldre RX-A 2010 og den henger bra med enda. Hatt den i 5 år nå.

 

RX-A 2010, 2020, 2030, 3010, 3020, 3030 er noe man kan komme over brukt til en fin pris. fra 40 Serien til Yamaha ble det vel 4K/Atmos

 

Er ikke 4K, Atmos osv noe krav hadde jeg mye heller kjøpt en brukt topp-receiver med mer kraft enn en ny.

 

Det samme gjelder Høyttalere, mye fint brukt!

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Istedenfor de gamle RX-V 1800/1900 hadde jeg heller prøvd å fått tak i noe fra den nyere RX-A serien. Har selv en eldre RX-A 2010 og den henger bra med enda. Hatt den i 5 år nå.

 

RX-A 2010, 2020, 2030, 3010, 3020, 3030 er noe man kan komme over brukt til en fin pris. fra 40 Serien til Yamaha ble det vel 4K/Atmos

 

Er ikke 4K, Atmos osv noe krav hadde jeg mye heller kjøpt en brukt topp-receiver med mer kraft enn en ny.

 

Det samme gjelder Høyttalere, mye fint brukt!

 

En bluray med 2 HDMI en lyd og en 4K gjør at man fint kan få 4K fra bluray og Netflix, feks en Sony bluray.. Den som klubben har feks.

 

Da gjenstår bare Atmos, jeg synes det er mer enn nok å ordne surround, man må være veldig praktisk anlagt, og eller eie hus for å styre med sånt i tak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...