Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Subsidiere barneproduksjon


Anbefalte innlegg

Noen av subsidiene dere mottar:

-Foreldrepenger (100% av lønnen i 44 uker eller 80% i 54 uker)

-Barnetrygd

-Innenfor en gitt aldersgruppe kan man velge mellom kontantstøtte og subsidiert barnehageplass, subsidiert barnehageplass har man krav på helt til barnet skal begynne på skole.

-Diverse andre stønader.

 

I 2014 var de direkte overføringene til barnefamilier på hele 36,4 milliarder kroner (kr 32300,- pr. barn pr. år).

Subsidiert barnehageplass er en av tingene som kommer i tillegg.

 

Når det er sagt står jeg ikke inne for påstanden om at man får en romsligere økonomi av å få barn.

 

Som du kan se av mitt innlegg nr. 12, fantes ikke mye av  det du skriver om på den tiden jeg fikk mine barn. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var dystre utsikter. Jeg er ferdig med barneproduksjon. Hva for noe forferdelig vil komme til å vederfares mine barn?

 

Har ikke menn noe som helst ansvar for barnebegrensning, synes du?

Menn har nøyaktig samme ansvar som kvinner.

 

Det forferdelige er:

- Klimakatastrofen

- Sluttresultatet i den lukkede Petri Dish kloden er

- og ikke den evig påfullbare Sareptas krukke verden praktiserer

- Rasering av de biologiske mangfoldet bioarten menneske er avhengig av

 

Kort sagt bruker bioarten menneske motorsag 

på å kutte greina den sitter på.

Lenke til kommentar

Hvis nordmenn stopper å lage barn, vil det bli enda mer innvandring for å fylle opp norske arbeidsplasser. Andre land oppfordrer sine til å lage flere barn, f.eks kom Tyrkias president med den uttalelsen i fjor tror jeg det var. Mye folk blir det uansett, men hvis vi stopper å lage barn, blir det iallefall ikke flere nordmenn. Dette handler ikke om nasjonalisme eller rasisme, men heller for å bevare en kulturarv. Vi er i dundrende mindretall og står i det lange løp i fare for å dø ut.

Lenke til kommentar

Det lages nok barn og vi har fortsatt arbeidsledige

Det vi har behov for er bedre tilrettelegging så ungdommen velger rett fag og ikke tar det faget som har høyest lønn, bare for at det har høyest lønn

Insentiver fungerte for El-biler, så hvorfor ikke for sykepleier-utdanning, og andre yrker?

Lenke til kommentar

El-bileiere vil bli rævkjørt nå som strømmen er blitt så dyr. Nå som folk har kjøpt seg el-bil så skal de rævkjøres hardt også selvsagt, samtidig som de gir deg ett ekstremt crappy offentlig transporttilbud og sutrer om at du skal bruke det når det ofte er billigere og kjappere å ha bil.  Staten kunne ikke gitt mer faen i folkets beste, de vil bare ha mer å rutte med samtidig som de sparer inn enda mer, om det så er billig arbeidskraft på bekostning av deres folks kulturarv er da ikke så nøye så lenge de får fylt lommene sine med skattepengene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...