Gå til innhold

Selge asus geforce gtx 1080ti rog strix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5500,- og det forsvinner på dagen. 6000,- og du trenger kanskje 2 dager. 6500,- og du blir ikke kvitt det. Alle som kjøper på Finn vil prute - det er bare å legge seg under billigste med 2-300kr så blir det plukket opp raskt.

 

Har forsøkt meg på 6000, 5500 og nå 5000. Og kortet ligger her fremdeles. Jævlig irriterende, for jeg vil ut på båt tur... Hadde solgt det for 4000 om noen hadde hentet det i dag. 

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt 1080 ti for 6000,- og solgt for 6500,- relativt nylig (hadde en blower, og byttet det ut).

 

Andre priser jeg har kjøpt/ikke fått tilslag på siste 2 mnd:

GTX970 - solgt for 1500,-.

GTX980 - solgt for 2000,-

GTX 980ti - bydd 2500,- men ble solgt til en som var villig til å gi 3200,- inkl frakt. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg var dum nok til å bite på denne svindelen, no har eg ikkje skjermort og er 4000 kroner fattigere.

 

Skriver dette for å advare dykk andre mot brukeren Khazaa.

 

Har rapportert bruker, kjem og til å anmelde saken til politiet.

Er det for billig til å være sant, så er det det...

 

/internett

Lenke til kommentar

Huff, jeg syntes det luktet kjent. Hadde tenkt å sjekke litt nærmere men glemte det visst av. Ser nå at han gjorde det samme i 2015 under brukernavnet "Khazanet" (Lurer på om ikke han gikk under "Hèxacôres" før det igjen). Bare svindel med hele fyren, "solgte" billige skjermkort fordi han trengte penger til mat/røyk... Gambler på at det er mulig å få tilgivelse fra mod her på et aldri så lite personangrep. For selv om fyren åpenbart har problemer, og det sånn sett er synd på han. Så er han pokker meg et svært rævhål også! Skjerp deg din gjøk! Og gjør opp for deg!!

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...