Gå til innhold

Posten er slått ut av tekniske problemer hos Evry


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at pakken min ble kjørt fra terminalen i Bergen rundt 11:00 i dag formiddag, så mulig den har ankommet min lokale postkontor i Bergen Sør. Synd at det er umulig å finne ut av, så da økte stressnivået mitt et par hakk til  :rofl:

 

Det står dog fortsatt at den skal komme i dag, så krysser fingrene at det stemmer.

Endret av µT.
Lenke til kommentar

Er dette også årsaken til at telenor.no ikke virker?

 

 

Proxy Error

 

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request GET /.

 

Reason: DNS lookup failure for: nginx-telenor.dc.corp.telenor.no

 

Additionally, a 502 Bad Gateway error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

Ja, trolig.

Fra tidligere å ha jobbet på innsiden vet jeg at det er en nærmest konsekvent korreleasjon i driftsproblemer hos Posten og Telenor.

Lenke til kommentar

Denne er litt søt da:

https://www.posten.no/kundeservice

 

Under 'Driftsmeldinger' står det faktisk ingenting om at alt har stoppet opp.. Hvis posten i det hele tatt har en kommunikasjonsansvarlig bør vedkommende daskes hardt på pungen med en kald øse!

 

Mens jeg først er i gang med å sutre, hvorfor fikk jeg ikke en ordentlig feilmelding da sporingslinken ikke virket? Bare en tom side, det er jo et ideelt sted å plassere en kort melding om at de sliter.

 

 

 

Venter heldigvis ikke på noe viktig..

Lenke til kommentar

 

Det er vel snart på tide for Evry å bytte navn igjen...

 

Eller at IBM begynner å levere stabil infrastruktur..?

Vet ikke jeg, den delen av IBM som har Evry som kunde er en tidligere Evry avdeling som ble solgt. Vil tro at de kommer til å fortsette å ha problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...