Gå til innhold

Endelig har vi fått fri data. Dette er de beste mobilabonnementene nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Om man skal bruke fleire einheitar enn mobilen til data, kan man bare bruke mobilen som hotspot. Brukar sjølv dette på pc'n.

Går det veldig mye batteri på denne løsningen? Tenker om mobilen skal stå med hotspot påslått hele dagen.

Lenke til kommentar

Blir nok Komplett på meg etterhvert, så snart jeg får betalt meg ut av denne maks elendige Telia avtalen. Værste abonnoment leverandøren jeg noen gang har vært borti.

 

Er meget godt fornøyd med Komplett. Valgte å flytte tre abonnement (meg, kone og datter) til dem fra Telenor tidligere i år. Fikk først et pristilbud fra Telenor, men Komplett var og ble gunstigere. Komplett bruker Telenors nett, som jeg er nødt til å ha på jobb (dekning) og de har de tjenestene vi trenger. At jeg skal til USA i sommer, gjorde det ekstra kjekt å ha valgt Komplett.

Lenke til kommentar

Om man skal bruke fleire einheitar enn mobilen til data, kan man bare bruke mobilen som hotspot. Brukar sjølv dette på pc'n.

Chili sin kundeservice på Facebook, sa tydelig i fra at å bruke mobilen som hotspot, ikke var tillatt i deres abonnement. Du vil nok da bli strupet på et vis eller annet. Grunnen til at de kan ha fri data, tror jeg er at de som bruker mye data (type over 10GB), er de som bruker mobilen som hotspot for PC og nettbrett. Altså vil nok de fleste ikke klare å bruke så mye data på kun mobilen, at 399 blir et tapsprosjekt for dem. 

Lenke til kommentar

Oppfordrer alle som kan å bestille chili fri data. Det tviles at andre mobilselskap tør å følge etter med «fri data», for etter prognosene vil de ikke klare seg. Med mindre chili får en stor brukermasse, for da kommer andre mobilselskap til å følge etter, og aller helst netteierne Telia og Telenor.

1tb data til 399 er en ekstremt god deal, og chili er et bra selskap, så ikke noe å nøle på!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Om man skal bruke fleire einheitar enn mobilen til data, kan man bare bruke mobilen som hotspot. Brukar sjølv dette på pc'n.

Chili sin kundeservice på Facebook, sa tydelig i fra at å bruke mobilen som hotspot, ikke var tillatt i deres abonnement. Du vil nok da bli strupet på et vis eller annet. Grunnen til at de kan ha fri data, tror jeg er at de som bruker mye data (type over 10GB), er de som bruker mobilen som hotspot for PC og nettbrett. Altså vil nok de fleste ikke klare å bruke så mye data på kun mobilen, at 399 blir et tapsprosjekt for dem. 

 

Ganske mye motstridene her, noen sier at det går andre ikke, selv tviler jeg sterkt på at de gjør noe aktivt dersom du ikke starter bruke 2-300+GB eller mer hver mnd. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...