Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det virkelig så farlig?


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at en kvinne helst skal være glattbarbert på leggene, tærne, magen, lårene, under armene, i bikinilinjen og generelt ved vaginaen? Er det virkelig så farlig? Hva tenker dere menn og kvinner om kvinner som er totalt ubarberte generelt og under sex? Hører så mange ulike meninger om dette...  :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del vil jeg aller helst ha dama fullstendig hårfri fra halsen og ned, men så er det en av mine "greier" – jeg er BDSM-er og det er rett og slett sånn jeg best liker slavinnene mine.

 

Jeg er dog ikke urimelig, og man skal være rimelig sasquatch før det blir en dealbreaker for meg. Lyst fjon er ovehodet ikke noe problem, landingsstripe over musa går helt greit, men mørkt hår på armer og ben, og underarmshår ser jeg helst blir fjernet.



Anonymous poster hash: 7341e...b2c
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at en kvinne helst skal være glattbarbert på leggene, tærne, magen, lårene, under armene, i bikinilinjen og generelt ved vaginaen? Er det virkelig så farlig? Hva tenker dere menn og kvinner om kvinner som er totalt ubarberte generelt og under sex? Hører så mange ulike meninger om dette...  :hmm:

 

Menn tar kvinner slik vi får de presentert, kvinnene selv er de som bestemmer seg for og følger sine kollektive ønsker. Generelt sett gjør kvinner ingenting med utseende for menn, alt gjøres for seg selv eller andre kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hår på vagina er jo ganske normalt egentlig, jeg har ingen spesielle preferanser der. Under armene og magen er jeg ikke veldig fan av, legger, tær og lår bryr jeg meg ikke spesielt om (så lenge det ikke er gorilla mengder).

 

Det vokser ikke hår i vaginaen. Du er ikke alene om å bruke feil begrep. Vagina er latin for skjede. De ytre deler heter vulva. Det er hårvekst på venusberget og de ytre kjønnsleppene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

For min del vil jeg aller helst ha dama fullstendig hårfri fra halsen og ned, men så er det en av mine "greier" – jeg er BDSM-er og det er rett og slett sånn jeg best liker slavinnene mine.

 

Anonymous poster hash: 7341e...b2c

 

 

Preferanser på hår på kvinnekroppen er vel strengt tatt ikke knyttet opp til BDSM direkte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Barberblader er jo sinnsykt dyrt. Ikke barbere seg = tid og penger spart. (kanskje lett å si/gjennomføre for meg som har lite hårvekst og lyse hår. trenger dog ikke barberhøvel for å trimmes nedentil..)

 

Kanskje det er derfor noen synes det er attraktivt? Fordi det signaliserer at man "har mye penger og tid til overs"? Slik som det før i tiden var tiltrekkende å være fet fordi det signaliserte velstand



Anonymous poster hash: 7af3d...4d0
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...