Gå til innhold

Her er OnePlus 6 – tilgjengelig i Norge 22. mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ser ikke helt hva denne tilbyr som ikke allerede finnes i en annen telefon da. Hva er det som gjør denne så spesiell? Bortsett fra den relativt lave prisen.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk orker billigmobiler. Er ikke i nærheten av min iP X.

Trolling på gang.

Men du har rett, OnePlus 6 er ikke i nærheten prismessig. Men er overlegen ipx på de fleste områder (særlig tatt prisen i betraktning)

Det er like greit at slike som du heller gir bort pengene dine til Apple.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk orker billigmobiler. Er ikke i nærheten av min iP X.

Trolling på gang.

Men du har rett, OnePlus 6 er ikke i nærheten prismessig. Men er overlegen ipx på de fleste områder (særlig tatt prisen i betraktning)

Det er like greit at slike som du heller gir bort pengene dine til Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fatter ikke at folk orker billigmobiler. Er ikke i nærheten av min iP X.

 

Det er vel ikke vanskeligere enn at folk har forskjellig preferanser når det gjelder telefon. Noen har andre interesser.

Er nok heller dårlig råd som er årsaken til at ikke alle kjøper X.

Lenke til kommentar

Hvordan er os? Oppdateringer, skall osv

Det er mye likt ren Android, men litt endringer er det. Minner mest om et slags custom rom, som bygger på aosp.

Vil si at de kunne vært raskere med ny versjon av OS.

Jeg er clean Android entusiast, og OnePlus 5T varen av de beste telefonene jeg har testet.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva denne tilbyr som ikke allerede finnes i en annen telefon da. Hva er det som gjør denne så spesiell? Bortsett fra den relativt lave prisen.

 

Jeg tenker på softwaren som er mye "lettere" og ligner mer på stock Android i forhold til softwaren på mobiler fra andre mobilsselskaper som Samsung og Huawei. Dette betyr altså en mye mer raskere og smooth opplevelse og lynkjappe responstider når man navigerer rundt på telefonen. Jeg har selv en Galaxy S8 som har en grei software. Men telefonen kommer jo med kjempemange funkjsoner og unødvendige apper som kan ikke avinstalleres som gjør telefonen treg av og til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...