Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan slippe å måtte snakke med sin roomie?


Anbefalte innlegg

Så bra! Hvis du får det spørsmålet så bare vær strålende glad og si nei. Dette er jo ett menneske du ikke kommer til å holde kontakten med. Hvis hun derimot virker beklagende og bringer det opp så kan du jo se om du er villig til å ta den praten med henne om personlige grenser. Det er ikke alle som lærer det de egentlig skulle lært fra foreldrene sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig talt. Gro et par baller og si det til henne direkte. Du trenger ikke være bitchy engang om det. Bare forklar henne hvordan du føler, så ordner det seg. Må si jeg nesten har mer medfølelse for naboen din enn deg.

Hvordan skal jeg gro et par baller når jeg er kvinne ;) Og jeg forstår ikke helt hvorfor du kommenterer her, når du tydeligvis ikke har fått med deg at denne saken er løst. Ærlig talt.

 

Vet ikke hvorfor du bringer opp medfølelse. Jeg har ikke behov for din, det er ikke meg det er synd på.  

Endret av Calluna
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så bra! Hvis du får det spørsmålet så bare vær strålende glad og si nei. Dette er jo ett menneske du ikke kommer til å holde kontakten med. Hvis hun derimot virker beklagende og bringer det opp så kan du jo se om du er villig til å ta den praten med henne om personlige grenser. Det er ikke alle som lærer det de egentlig skulle lært fra foreldrene sine. 

Could not agree more.  :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...