Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Plages over hennes fantasering uten grunn


Anbefalte innlegg

Så tittelen sier det veldig enkelt. Plages over noe hub sa i fylla forleden, som egentlig absolutt ikke burde plage meg. Men kverner tankene mine siden. Er det vanlig, hvordan får jeg det til å gå bort? Vi gjør veldig mye med hverandre seksuelt, så burde jo ikke bli plaget i det hele tatt av det her. Vært samboere en god stund.

 

Ute med noen venner, med en liten drikkelek der spørsmålet 'aldri fantasert om en lærer' kommer opp. Gjerne drikk, jeg bryr meg ikke og synes det egentlig er spennende. Men så hyler hun ut i tillegg 'kjørelæreren min var jo så digg' og egentlig kvernet med siden da. Hun prøvde si hun mente noe annet ditt og datt og ro seg unna der og da, men fantasert er fantasert vel. Ikke det som plager meg, men er ikke mange ukene siden hun faktisk tok førerkort. Sittet i bil med han mange timer alene konstant, snakket masse om hvor morsom og hyggelig han er til meg konstant, hvor fine biler han har osvosv, at han er nordlending akkurat som hun fra nesten samme sted. Også presterer hun å si hun har fantasert om han i tillegg..? Overreagerer sikkert, men har vel en liten grunn til å ha et lite stikk i magen..?

 

Anonymous poster hash: 9a46b...fc1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..., men har vel en liten grunn til å ha et lite stikk i magen..?

 

Det er din mage, eller snarere din fantasi som har kontrollen her. Hvor mye det stikker kan bare du kontrollere.

 

Du må gjerne skrive om det her, men vi sitter jo ikke med svaret. I hvert fall ikke det samme svaret, her kommer du til å få høre alt fra "ikke bry deg" til "alle jenter er horer". Spør du meg så er svaret det første, om dere har det bra sammen betyr det ingenting hva den andre fantaserer om.  Her gjelder internett-regel nummer X: Ber du internett om bekreftelse på din verste antagelser, så får du det. Det er folk som har det som livsstil, å nøre opp under slike tanker.

 

At hun har snakket om ham til deg er ikke negativt, tvert om. Det hadde vel vært verre om hun holdt det skjult for deg og så plumpet ut med det i fylla...?

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er helt normalt å bli betatt av andre mens man er i ett forhold, spesielt hvis det er langvarig, det som spiller noen rolle er hva hun velger å gjøre med det. Liksom, hva forventer du at hun skal gjøre? Ikke se på menn overhode? Du har sikkert støtt på flere kvinner den siste tiden du kunne tenke deg å pule? Det er det samme. Dere stopper ikke å være seksuelle vesener bare fordi dere er sammen med noen.  Fantasier egner seg ikke alltid til å bli reale, og det skjønner jo de aller fleste. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg synes du burde være takknemlig og glad for at du har en dame som er åpen og ærlig, det hadde vært verre om hun nektet bare for å roe deg ned, og deretter finner ut at det var løgn + fantasier er ikke virkelighet, man kan fantaserer om altmulig og det finnes ingen lover og regler som sier man ikke kan fantasere. så lenge det er en fantasi og ikke blir til virkelighet så er det ikke noe problem

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du aldri fantasert om noen andre enn partneren din? Selvfølgelig har du det og det har selvfølgelig hun også. Jeg tør påstå at alle, i alle fall i et langvarig forhold, som påstår noe annet lyver. Det er helt normalt og i utgangspunktet ingenting galt i det, og kommer dere dit at dere trygge nok på hverandre til å snakke om det er det bare et sunnhetstegn for forholdet deres.

 

Hørt uttrykket sluts gonna slut? Så lenge hun tilfredsstiller deg seksuelt bør du være glad så lenge det varer og fokusere på å gjøre deg og ditt eget liv best mulig. Filtrer ut alt annet.

 

...eller du kan gjøre som coffeee her, jobbe for å dø som ensom og bitter...

Endret av Judaz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...