Gå til innhold

Kan være Nokias neste mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne Nokia telefonen så pen ut, mye bedre enn de siste jeg har sett fra deres Windows Phone-serie.

 

De siste fra deres Windows Phone serie er vel mer enn tre år gamle eller der omkring. Under Microsoft er det fremdeles faktisk to og et halvt år siden de lanserte siste mobil.

 

Ikke noe galt med disse, men det sitter langt inne å betrakte dem som Nokia Nokia enda. Det er jo fremdeles Foxconn som mye godt trekker i trådene. Blir litt som å kjøpe en 2018 SAAB. Identiteten er borte, og jeg har ikke automatisk tiltro til merkevaren.

Lenke til kommentar

Latterlig hvor mange som hermer etter Apple.

Spar meg. Både Essential Phone og Sharp Aquos S2  ble lansert lenge før iPhone X, så om noen i det hele tatt hermer etter så er det Apple selv.

 

Jeg derimot velger å tro at en liten notch for sensorer var det neste logiske steget for å få mest mulig skjerm på fremsiden, uten at det er å herme etter.

 

Det neste logiske steget igjen er at notchen også kommer bort og at hele fremsiden av telefonene blir skjerm.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Android One telefon dette her? Montro hvor raskt det kommer oppdateringer da? Virker ikke som "nesten clean android" er noen garanti for hurtige updates jfr Motorola-telefonene feks....

Android One er Google som har ansvar for oppdateringer, og vil være oppdatert (security-patch) nesten på lik linje som Pixel.

Android Go derimot, så gir Google ansvaret til OEM, og kan derfor variere litt mer.

Samsung og LG er langt bak når det gjelder oppdatert OS

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Latterlig hvor mange som hermer etter Apple.

Spar meg. Både Essential Phone og Sharp Aquos S2  ble lansert lenge før iPhone X, så om noen i det hele tatt hermer etter så er det Apple selv.

 

Jeg derimot velger å tro at en liten notch for sensorer var det neste logiske steget for å få mest mulig skjerm på fremsiden, uten at det er å herme etter.

 

Det neste logiske steget igjen er at notchen også kommer bort og at hele fremsiden av telefonene blir skjerm.

 

De leppene er da helt forskjellige fra Apple sin Iphone X. Har ikke sett noen bruke den leppen som er på Iphone X før og nå ser jeg fullt av ulike produsenter som lager telefon med akkurat den formen på leppen.

Lenke til kommentar

 

 

Latterlig hvor mange som hermer etter Apple.

Spar meg. Både Essential Phone og Sharp Aquos S2 ble lansert lenge før iPhone X, så om noen i det hele tatt hermer etter så er det Apple selv.

 

Jeg derimot velger å tro at en liten notch for sensorer var det neste logiske steget for å få mest mulig skjerm på fremsiden, uten at det er å herme etter.

 

Det neste logiske steget igjen er at notchen også kommer bort og at hele fremsiden av telefonene blir skjerm.

De leppene er da helt forskjellige fra Apple sin Iphone X. Har ikke sett noen bruke den leppen som er på Iphone X før og nå ser jeg fullt av ulike produsenter som lager telefon med akkurat den formen på leppen.
Essential Phone har den fineste løsningen da
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...