Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store nippler


Anbefalte innlegg

Hei. Er en jente på 20år. Etter jeg fikk mitt første barn ble nipplene veldig store... det plager meg og jeg lurer på om det er noe dere gutter tenker over? .. jeg har ellers veldig store bryst, smal midje, pen liten rumpe og ett pent fjes. Det mangler ikke på oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men jeg er redd for å ha sex med de pga nipplene ... jeg veier rundt 53 kg, er 159 cm høy og puppene er for store for kroppen, i tillegg er nipplene for store for brystene. Vil anta de er 3-4 cm i diameter :( den ene er også en smule større enn den andre

 

Anonymous poster hash: eafe6...458

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier "nipple", mener du areola? Altså det pigmenterte område rundt brystvorten?

I så fall så vil jeg ikke si 3-4 cm er stort. Jeg tror ikke mannfolk bryr seg så mye om det, jeg gjør i det minste ikke det, og kroppen er ikke 100% symmetrisk, så det er helt vanlig at den ene halvdelen ikke er lik den andre.

Lenke til kommentar

Jenta mi hadde små, lyse brystvorter før vi fikk ungene. Etter fødsler og noen år med amming så har hun større og mørkere.

 

Det er selvfølgelig noe man ser, men det gjør ikke henne mindre pen.

Det er en liten bagatell som sees i forhold til helheten.

Puppene hennes er fortsatt nydelige selv om når du har småbarn så føles de mer som ungene sin eiendom og blir for vår del ikke like "seksuelle" som de var før :)

 

Jeg kan likesågodt stresse over at jeg har en finger som er knekt og skjev, men det betyr ikke noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pupper kommer i alle mulige former, fasonger etc og ikke minst forandrer seg pga vekt, barn og alt så mye annet. For oss menn så er pupper så enkelt som pupper, de er alle fantastiske og vakre!

 

Så vær stolt av deg selv og kroppen din! Vi menn bryr oss mindre enn hva kvinner tror om størrelse, utseende. Det er som regel mer kjemi og hvordan man trives med dama som teller mest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Er en jente på 20år. Etter jeg fikk mitt første barn ble nipplene veldig store... det plager meg og jeg lurer på om det er noe dere gutter tenker over? .. jeg har ellers veldig store bryst, smal midje, pen liten rumpe og ett pent fjes. Det mangler ikke på oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men jeg er redd for å ha sex med de pga nipplene ... jeg veier rundt 53 kg, er 159 cm høy og puppene er for store for kroppen, i tillegg er nipplene for store for brystene. Vil anta de er 3-4 cm i diameter :( den ene er også en smule større enn den andre

 

Anonymous poster hash: eafe6...458

Hvis det er til noen trøst, så er mine brystvorter også blitt større etter første barnet og puppene er ikke like runde og perfekte som før. Jeg syntes de var sykt fine før og fikk mange komplimenter for de. Det plaget meg lenge at puppene hadde forandret seg, følte meg ikke like sexy som før. Kjæresten sier at han synes de fortsatt er vakre og at han tenner på naturlige pupper, ikke silikon. Jeg lærte meg å like dem bedre etterhvert. Nå er jeg gravid igjen og de har vokst og acerola er blitt større og mørkere enn vanlig. Synes de er veldig fine nå, men vet at de mest sannsynlig vil bli som før når jeg er ferdig med ammingen, men det får bare være. Jeg har akseptert puppene mine nå og sånn er jeg. Er tross alt over 30 år.. kan ikke forvente å se ut som en 18årings kropp resten av livet.. selv om jeg vil påstå kroppen ser slank og grei ut ellers. Ikke stress med det du. Du er fin nok som du er.

 

Anonymous poster hash: 1b9aa...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Er en jente på 20år. Etter jeg fikk mitt første barn ble nipplene veldig store... det plager meg og jeg lurer på om det er noe dere gutter tenker over? .. jeg har ellers veldig store bryst, smal midje, pen liten rumpe og ett pent fjes. Det mangler ikke på oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men jeg er redd for å ha sex med de pga nipplene ... jeg veier rundt 53 kg, er 159 cm høy og puppene er for store for kroppen, i tillegg er nipplene for store for brystene. Vil anta de er 3-4 cm i diameter :( den ene er også en smule større enn den andre

 

Anonymous poster hash: eafe6...458

 

Har du et fjes til som ikke er pent? :evil:

Endret av Hermosa
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...