Gå til innhold

Er Vipps i sanntid nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvilken bank du og den andre personen har.. Men vips har gjort slik at alle samarbeidspartnere med de vil kunne få penger på sekundet du overfører... DNB og Sparebank 1 har iallefall den funksjonen..

 

Ellers vil du uansett få en melding på Vips om at noen overfører penger til deg.. Men kan ta litt tid før pengene er på konto...  Så sånn sett kan du verifisere det med en gang uansett :)

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Kommer an på hvilken bank du og den andre personen har.. Men vips har gjort slik at alle samarbeidspartnere med de vil kunne få penger på sekundet du overfører... DNB og Sparebank 1 har iallefall den funksjonen..

 

Spiller ingen rolle hvilken bank senderen har. 

 

Har du dnb som mottaker, har du pengene med en gang. Har du en annen bank, får du uansett ett varsel i appen om at du har mottat pengene. Du kan da trygt gi fra deg varen din. 

Lenke til kommentar

Ok, jeg har Sparebanken Vest som ser ut til å være en samarbeidspartner av DnB når det kommer til Vipps, men jeg vet jo ikke hva kjøper har av bank. Men om jeg får en melding fra appen om at penger er mottat så kan jeg vel stole på det...

 

Som jeg sa, hvilken bank senderen har spiller ingen rolle. Du får ett varsel i appen om at vedkommende har vippset deg. Du kan trygt stole på det, da det er ingen måte for han å reversere det på. Pengene kommer da på din konto ved neste vanlige bank overførings tidspunkt. 

Lenke til kommentar

 

Kommer an på hvilken bank du og den andre personen har.. Men vips har gjort slik at alle samarbeidspartnere med de vil kunne få penger på sekundet du overfører... DNB og Sparebank 1 har iallefall den funksjonen..

 

Spiller ingen rolle hvilken bank senderen har. 

 

Har du dnb som mottaker, har du pengene med en gang. Har du en annen bank, får du uansett ett varsel i appen om at du har mottat pengene. Du kan da trygt gi fra deg varen din. 

 

De har endret dette nå, straksoverføring mellom Sparebank 1 og DNB nå, så får pengene på konto med en gang... Også om man har Sparebank 1 og fører mellom to kontoer der..

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...