Gå til innhold

Badetøy - Hva bruker du?

Badetøy  

58 stemmer

1. 1. Hvilket badetøy bruker du?

• Badebukse
      17
    • Bikini
      3
    • Badedrakt
      1
    • Våtdrakt
      3
    • Shorts
      39
  2. 2. Bruker du undertøy under badetøy?

• Ja
      15
    • Nei
      43
  3. 3. Bruker du sokker når du bader?

• Ja
      1
    • Nei
      57

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Selv bruker jeg for det meste våtdrakt. Synes våtdrakt er behagelig når jeg skal svømme i sjøen eller ferskvann. Bader som regel uten sokker.

Endret av SuperstarFox93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, siden jeg ofte går ut via strand og bunnen er ujevt så foretrekker jeg fottøy ut =) (altså blir tatt av med en gang man er flytende xD)

Skrevet

haha, siden jeg ofte går ut via strand og bunnen er ujevt så foretrekker jeg fottøy ut =) (altså blir tatt av med en gang man er flytende xD)

Hvor gjør du av fottøyet? Legger sokkene på hodet, tvinner de rundt håndleddet, hiver badeskoa på land? ;)

Skrevet

Hvor gjør du av fottøyet? Legger sokkene på hodet, tvinner de rundt håndleddet, hiver badeskoa på land? ;)

Fantastisk, er det vindstille og jeg er alene lar jeg crocksa flyte, ellers så passer sokkene helt fint i lomma på shortsen =) 

Skrevet

Badebukse = truse, ihvertfall det jeg tror TS mener

Mulig det, men da ville jeg kalt det badetruse. Det er jo ingen bukse. Stopper ved låret. Og det er så ææækkelt. Da kan du ha så fin ræv du bare vil. Fint er det ikke, uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...