Gå til innhold

Badetøy - Hva bruker du?


Badetøy  

58 stemmer

  1. 1. Hvilket badetøy bruker du?

    • Badebukse
      17
    • Bikini
      3
    • Badedrakt
      1
    • Våtdrakt
      3
    • Shorts
      39
  2. 2. Bruker du undertøy under badetøy?

    • Ja
      15
    • Nei
      43
  3. 3. Bruker du sokker når du bader?

    • Ja
      1
    • Nei
      57


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekle folk som ikke gidder å dusje tar bare badeshortsen oppå boxeren og går rett i bassenget.

Ja, det er fader meg så nasty. En ting at man sitter i sin egen «filth» i badekaret, en annen ting når andre ufrivillig blir tvunget til å være i det samme vannet som skitne deg.. og det er sikkert nok av skittgriser som dusjer en gang i skuddåret med fartsstrek i undikken. Mmm... digg ;)

Lenke til kommentar

Verste er at mange pisser i vannet. Det er bevist, ved målinger. Hvorfor gjør de dette?

En ting er barn, men faktisk mange voksne som også gjør det. Lenge leve latskapen! Heldigvis er de fleste offentlige bassenger og badeland utstyrt med «radar» for tiden. Dvs at vannet skifter farge dersom ulumskheter blir sluppet ned eller siver ut i det..

Lenke til kommentar

 

Verste er at mange pisser i vannet. Det er bevist, ved målinger. Hvorfor gjør de dette?

En ting er barn, men faktisk mange voksne som også gjør det. Lenge leve latskapen! Heldigvis er de fleste offentlige bassenger og badeland utstyrt med «radar» for tiden. Dvs at vannet skifter farge dersom ulumskheter blir sluppet ned eller siver ut i det..

Det har jeg ikke hørt om, hvordan fungerer det? Er det et stoff i vannet som reagerer med urin? Jeg har ikke badet på bad på mange år, syns egentlig ikke det er noe særlig med det varme klorede vannet, og menneskene

Lenke til kommentar

Er en myte at det brukes noe i vannet for å oppdage når folk tisser i det, skremselspropaganda

Hadde nok tapt mange kunder da, både de som tisser og de som ikke tisser i vannet, da en da ville sett at folk tisser i vannet

Det en ikke vet/ikke ser, tar man ikke skade av

 

Folk tisser i vannet fordi alle andre gjør det og fordi det er lettere enn å gå opp og gå ned på do

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Verste er at mange pisser i vannet. Det er bevist, ved målinger. Hvorfor gjør de dette?

En ting er barn, men faktisk mange voksne som også gjør det. Lenge leve latskapen! Heldigvis er de fleste offentlige bassenger og badeland utstyrt med «radar» for tiden. Dvs at vannet skifter farge dersom ulumskheter blir sluppet ned eller siver ut i det..
Det har jeg ikke hørt om, hvordan fungerer det? Er det et stoff i vannet som reagerer med urin? Jeg har ikke badet på bad på mange år, syns egentlig ikke det er noe særlig med det varme klorede vannet, og menneskene

Ok, skrev lang avhandling, klarte slette hele driten!

 

Anyway.. tulla!

Har ærlig talt ikke sjekket videre opp i det. Det er visstnok en myte. Det var en bassengvakt som sa til meg at vannet blir lilla/blått når man tisser i det, for mange år siden, sikkert for å unngå at vi unger skulle tisse i vannet. Har hørt det i etterkant også, så har liksom alltid trodd det. Nå er ikke jeg den mest aktive baderen i basseng, må jeg innrømme. Sorry that! Dvs at alle kan tisse så mye de vil uten at det får noen konsekvenser.. bare at de som koser seg i samme basseng får «røde irriterte øyne», tørrhoste etter badet og mulighet for å utvikle astma, ifølge media. Jaja... that's niiice ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Verste er at mange pisser i vannet. Det er bevist, ved målinger. Hvorfor gjør de dette?

En ting er barn, men faktisk mange voksne som også gjør det. Lenge leve latskapen! Heldigvis er de fleste offentlige bassenger og badeland utstyrt med «radar» for tiden. Dvs at vannet skifter farge dersom ulumskheter blir sluppet ned eller siver ut i det..
Det har jeg ikke hørt om, hvordan fungerer det? Er det et stoff i vannet som reagerer med urin? Jeg har ikke badet på bad på mange år, syns egentlig ikke det er noe særlig med det varme klorede vannet, og menneskene

Ok, skrev lang avhandling, klarte slette hele driten!

 

Anyway.. tulla!

Har ærlig talt ikke sjekket videre opp i det. Det er visstnok en myte. Det var en bassengvakt som sa til meg at vannet blir lilla/blått når man tisser i det, for mange år siden, sikkert for å unngå at vi unger skulle tisse i vannet. Har hørt det i etterkant også, så har liksom alltid trodd det. Nå er ikke jeg den mest aktive baderen i basseng, må jeg innrømme. Sorry that! Dvs at alle kan tisse så mye de vil uten at det får noen konsekvenser.. bare at de som koser seg i samme basseng får «røde irriterte øyne», tørrhoste etter badet og mulighet for å utvikle astma, ifølge media. Jaja... that's niiice ;)

 

Sikker på at du ikke snakker om effekten av klor nå? Har svømt så mye at jeg burde være halvt fisk, svømt jævlig mye i offentlige basseng, blir alltid rød i øynene da jeg holder dem oppe under vann for å se. De bruker så mye klor at selv om jeg dusjer så kan det fortsatt luktes på kroppen min. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Verste er at mange pisser i vannet. Det er bevist, ved målinger. Hvorfor gjør de dette?

En ting er barn, men faktisk mange voksne som også gjør det. Lenge leve latskapen! Heldigvis er de fleste offentlige bassenger og badeland utstyrt med «radar» for tiden. Dvs at vannet skifter farge dersom ulumskheter blir sluppet ned eller siver ut i det..
Det har jeg ikke hørt om, hvordan fungerer det? Er det et stoff i vannet som reagerer med urin? Jeg har ikke badet på bad på mange år, syns egentlig ikke det er noe særlig med det varme klorede vannet, og menneskene
Ok, skrev lang avhandling, klarte slette hele driten!

 

Anyway.. tulla!

Har ærlig talt ikke sjekket videre opp i det. Det er visstnok en myte. Det var en bassengvakt som sa til meg at vannet blir lilla/blått når man tisser i det, for mange år siden, sikkert for å unngå at vi unger skulle tisse i vannet. Har hørt det i etterkant også, så har liksom alltid trodd det. Nå er ikke jeg den mest aktive baderen i basseng, må jeg innrømme. Sorry that! Dvs at alle kan tisse så mye de vil uten at det får noen konsekvenser.. bare at de som koser seg i samme basseng får «røde irriterte øyne», tørrhoste etter badet og mulighet for å utvikle astma, ifølge media. Jaja... that's niiice ;)

Sikker på at du ikke snakker om effekten av klor nå? Har svømt så mye at jeg burde være halvt fisk, svømt jævlig mye i offentlige basseng, blir alltid rød i øynene da jeg holder dem oppe under vann for å se. De bruker så mye klor at selv om jeg dusjer så kan det fortsatt luktes på kroppen min.

Det er visst sammensetting av urin og klor som gjør at man får «røde øyne». Googlet og leste om det tidligere. Husker ikke hvor jeg så det,. Kom opp mye om emnet.

Lenke til kommentar

Mange later til å tro det er en menneskerett å ikke bli sett naken. Ok, men da får du ikke bruke offentlige bad. Ferdig snakka.

Lurer på hvordan de som bader med undertøy under badeshortsen skifter etterpå..

Lar de underbuksa være på eller skifter de på dass?

Hæ? Tenker dere på at noen bader i underbuksa for å ikke bli sett naken da? Alle jeg vet om, inkludert meg selv til tider, bader med underbuksa fordi badebuksa sitter litt løst og kan skli av, i hvertfall når man stuper. F eks hvis ''knytetråden'' rundt badebuksa mangler.

 

Er det noe dere vet, at folk i underbukse er redde for å bli sett nakne, eller er det noe dere ''tipper''?

Endret av Kaneltryne
Lenke til kommentar

 

Mange later til å tro det er en menneskerett å ikke bli sett naken. Ok, men da får du ikke bruke offentlige bad. Ferdig snakka.

Hva er det jeg gjør som er så grusomt? Går i garderoben, tar på meg badebukse, går i dusjen i et par minutter, også videre ut i bassengområdet. Hvor er det jeg gjør noe galt, hvorfor må jeg dusje naken og ikke i bade

Lurer på hvordan de som bader med undertøy under badeshortsen skifter etterpå..

Lar de underbuksa være på eller skifter de på dass?

Hæ? Tenker du på at noen bader i underbuksa for å ikke bli sett naken da? Alle jeg vet om, inkludert meg selv til tider, bader med underbuksa fordi badebuksa sitter litt løst og kan skli av, i hvertfall når man stuper. F eks hvis ''knytetråden'' rundt badebuksa mangler.

 

Er det noe dere vet, at folk i underbukse er redde for å bli sett nakne, eller er det noe dere ''tipper''?

Jeg tipper ingenting, synes det blir litt «fjortis» bare. Virker som de som ikke kan dusje naken er litt redde for å vise seg naken, ja. Mye bakterier i den undikken din som du ikke trenger påføre andre. Så er det de som ikke skifter truse oftere enn en gang i uken. Og de som tisser i badebassenget. Ja ok, litt flaut hvis badetøyet sklir av mens du bader, men da sørger du for å stramme det ordentlig før du hopper i bassenget eller trer i ny strikk/knytetråd hvis den er gåen. Er ikke verre.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...