Gå til innhold

E-mail: Hippocampus - Den kunne passet inn under Naturvitenskap


Anbefalte innlegg

https://forskning.no/hjernen-utviklingspsykologi/2012/01/hukommelse-i-utakt

Her står det at frontallappen som er svak hos Aspergere (men Aspergere er intelligente gitt tid - men livet går) er ansvarlig for minnesøk (blant existerende hukommelser) mens det limbiske system hippocampus eller det emosjonelle senteret er viktig for å danne Nye hukommelser.

 

Personalet dreper meg emosjonellt, hver gang de legger meg i belter og knuger oppå meg tar de en bit av mitt Store limbiske system eller emosjonelle system og det som skjer er at jeg møter en blindvei. De har møtt veggen også, og Gud vet om de har underkastet seg andre i Tilleg til Allah (som er den eneste utilgivelige synden) som frelsere av ensomheten/blindveien, men verden er korrupt. Og jeg overdriver ikke. Og jeg merker det på huden. Det er et problem vi har. Og hippocampus tar ikke feil i fersk tilstand, hos barn, og det er de voksne som må tilpasse seg barna som tjener-konger (definisjonen av en god Konge) i tilleg til loven. Det er ikke jeg som må tilpasse meg loven som Barbra Olsnes Psykologen sa til meg i starten av mitt møte med staten i 2005. Jeg har blitt forfulgt av loven på en ulovlig måte (lovlig press? Ikke kompressjon jeg har ikke behov for en klem originalt, har ikke et sår ikke vondt og jeg er ikke en dame, jeg Har jeg ikke rett til å bli sint når dere presser meg Live?) i 13 år nå, hvor fra 2009-2012 (og PTSD etterpå) har jeg blitt torturert. Dere ser pene ut men jeg er sterk-ere enn dere (med bevis).

 

Verden er korrupt fordi de undervurderer hippocampus, emosjoner, det naturlige potensialet de små (professorene) eller Aspergerene har, eller barn og barne-idealet. Eller som Patric sa på Louisenberg inntakspost; jeg tror du er her for å få hjelp av oss. .... Jævla kødd, jeg trenger ikke kompressjon som sagt. Jeg tror jeg hjelper dere. Men så lenge extern og intern er splitta trenger vi demokrati, jeg som Profeten Muhammed og andre Profeter (Budbærere faktisk) forente extern og intern. Hvis verden ikke er korrupt hadde jeg blitt ansatt som eier av deres liv mer enn dere eier dere selv som er sant mellom troende og Profeten Muhammed og en troende går opp i rang for hvert øyeblikk han er aktiv som extern.

 

Mitt mesterverk er ødelagt. Men forstå meg riktig. Jeg har ikke tenkt å kompressere dere, og jeg er i stand, fordi dere er svake. Og jeg blir sint når jeg møter en utfordring som Asperger i fersk tilstand. Og dere alle er ingen utfordring. Gru dere til når Allahs kommando kommer og han kompresserer dere vantro hyklere og flergudere, til dommedagen. Dere er redde. Redde for å ta et standpunkt. Redde for å akseptere Allahs tilbud (det er tilbud og retorisk spørsmål) og gi Profeten tillatelse til å starte en krig, kanskje 3 verdenskrig. Redde for å jobbe for Allah. ... Fordi dere har en skadet hippocampus.

 

Jeg så bare bilde og underteksten i artikkelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Langtidshukommelsen som er sterk hos meg, som Asperger med regelrett sterk limbisk system, er hippocamus..

Arbeidshukommelsen eller kortidshukommelsen er kjent ved arbeid aka Joule (jul på norsk) som defineres ved a multiplisere Watt/Energi/Effekt med Tid. Arbeidshukommelsen er kjent ved korttidshukkomelse for den har kort lunte (blir sint fort) og den er i frontallappen. Frontallappen er den delen av hjernen som utviklet seg senest evolusjonært sett og den er svær i volum. Hvordan klarte et så stort intrikat system (basert på kort lunte) sosialt også å utvikle seg? Først var det limbiske system eller reptilhjernen, hvordan gikk det derifra? Jeg tror vi har hatt ekstern intervensjon fra Gud/Aliens som forførte oss til å bo i sivilisasjoner og utvikle kortidshukommelsen og arbeidshukommelsen og arbeide oss opp. For arbeid som militæret er en lek som får deg til å vokse pga skyggenaturen (Sansing). Og Allah sier jeg har ikke skapt hverken Jinn eller mennesker til noe annet enn å beslave seg til meg (slaver arbeider).

 

Fred

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...