Gå til innhold

Huawei P20, MATE RS og varianter.


Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig levert inn min Mate 20 Pro grunnet "gluegate" / grønn skjerm-problemet. Hatt det problemet siden jeg kjøpte den i november, men bare tatt litt tid før jeg orket å gjøre noe med det :p. Først ville jeg være sikker på at de hadde en løsning før jeg faktisk tok tak i det (orket ikke å få ny med samme problem) og så er det egentlig ikke et stort problem mesteparten av tiden. Kun ved lav lysstyrke så har overlevd fint hittil. Blir deilig med ny skjerm da. 

 

 

Forresten, bare meg som skulle ønske man fikk en Mate 20 Pro (neste modell da) mer på størrelse med S10e? Prøvde den når jeg var i telefonbutikken og størrelsen er så utrolig mye mer behagelig. Må vel kanskje droppe noe for å få plass i liten formfaktor, men merker at telefoner generelt nå til dags er litt større enn det som er praktisk i mange tilfeller. 

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når ios fikk face sensor så virket det på lik linje med finger sensor fra dag en. Dette skulle Android løst med et api på lik linje. Skyld på hvem du vil, men faktum er at det hos Apple virker og på Android virker det ikke.

Det er kodingen av appen som gjør det. Er ikke "Android" som kan lastes for at appen ikke er god nok.
Lenke til kommentar

Det er kodingen av appen som gjør det. Er ikke "Android" som kan lastes for at appen ikke er god nok.

Lurer på hvor mange ganger man skal høre den strofen der om Android app utviklere som er dårlige som unnskylding for at appene virker dårligere enn på ios.. Jeg har nå fått høre det samme om snapchat, Instagram, bank apper (eller alle som autentiserer med face id) sier du nå, Facebook med flere.

 

Alle dette er store selskaper med mye midler i bakgrunn. Utrolig rart at de ansetter bra ios utviklere og rævva Android utviklere eller skal vi kalle en spade for en spade fremfor å skylde på appen? :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange ganger man skal høre den strofen der om Android app utviklere som er dårlige som unnskylding for at appene virker dårligere enn på ios.. Jeg har nå fått høre det samme om snapchat, Instagram, bank apper (eller alle som autentiserer med face id) sier du nå, Facebook med flere.

 

Alle dette er store selskaper med mye midler i bakgrunn. Utrolig rart at de ansetter bra ios utviklere og rævva Android utviklere eller skal vi kalle en spade for en spade fremfor å skylde på appen? :)

Har du noen gang laget en app?
Lenke til kommentar

Står ikke 40w på noen av de.....

Samme model nummer ser eg nå så regner med de er like da.

Merkelig. For Mate 20 Pro har en kraftigere lader enn P20 Pro. Fant et bilde som viser hvordan min ser ut, der står det max 40w. På min samboers P20 Pro lader er ikke den der og den er fysisk litt mindre. Så da tror jeg ikke du har en Mate 20 Pro 40w lader.

 

huawei-mate-20-pro-review-40-watt-superc

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det ingen andre som skulle ønske gjort lurer på hvorfor det ikke er mulig å ta bilder i 18:9 / 16:9 format i høyere oppløsning ?

 

Er det slik at det er vanligst å ta bilder i Instagram format (firkant) ?

 

Jeg foretrekker å bruke widescreen format pga visning på TV skjerm, man for jo mer inn i bildet, bildet blir større o.s.v.

Lenke til kommentar

Ingen?

Har hatt mobilen inne til rep og sjekket ikke fingeravtrykk før eg satte på skjermbeskytteren. Og er lite sugen på å ta den av kun for å teste.....

bruker sånn liquid skjermbeskytter hvor en flyter ut væske, legger på skjerm og herder lim med UV-lys. Fingeravtrykk sensoren er like elendig som den var uten beskytter for min del. Har ikke logget noen "treff" prosent men når den ikke låser opp med face og jeg forsøker med finger så føler jeg at det omtrent hver gang ender med å måtte taste kode. Tok av beskytteren igjen siden den løsnet i hjørnene og sensor er helt lik nå som med beskytter. Når jeg prøver nå som du nevner det så virker den selvfølgelig hver gang, men kun med den ene tommelen (har registrert begge). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...