Gå til innhold

Huawei P20, MATE RS og varianter.


Anbefalte innlegg

Det står vel hva som bruker batteri i innstillinger? Men ja, unormalt mye batteribruk. Min Mate 10 Pro blir fort varm når jeg snakker i den noe jeg ikke opplevde i Lite utgaven.

Det står Telefon på toppen av lista med 31 %, men det er jo litt kryptisk, den har knapt hatt mer enn et par samtaler i dag.

Selvsagt går det litt til standby, men ...... Resten av forbruket er fordelt med noen få % på diverse avissider, Yahoo mail etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd via HiSuite?

 

 

Prøvde nå, men kan virke som at man må ha en Windowsmaskin for å få kunne laste ned oppdatering. Versjonen som er tilgjengelig på mac kan man bare overføre bilder og video.

 

EDIT:

Fikk installert HiSuite på en Windowsmaskin og får samme melding der som på telefonen med at jeg har den nyeste versjonen. 

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Jeg slet nesten ut oppdaterings-knappen, før jeg fikk Pie OTA forrige uke. Svært lite synlige forandringer, og i grunn ingen forbedringer jeg kan se. Derimot, gester fungerer dårlig med annen launcher. Dplay-appen klarer ikke å spille innhold lengre og litt annet smårusk som har blitt dårligere. Følgefokus i kamera er forresten tilbake, for de som har savnet den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...