Mushaboom Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Spør enkelt og greit: Hvilken søkemotor foretrekker du? Selv brukte jeg altavista før, men har gått over til google nå, syns jeg får bedre resultater der når jeg søker datarelatert
hs Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Jeg bruker stort sett google, men kvasir eller andre motorer som lar deg lete etter kategorier/bransjer kan være ganske nyttige...
mandela Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 hvor.no og http://wgate.bibsys.no/search/pub
gotark Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Som oftest google. Nødvendigvis ikke alltid den beste, men funker som regel helt greit.
PoleCat Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 De som svarer noe annet enn Google, gjør det bare fordi de enten ikke har prøvd den skikkelig eller aldri prøvd den. Det kan da ikke være tvil.
darker Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 google selvfølgelig, takket være de tjener jeg penger men.. man burde nesten vurdere å gå over til noe annet nå, siste google oppdatering av algoritmer har ødelagt mye for mange jeg kjenner. Google inviterte nesten til spamming av siter, merkelig men det går seg vel til etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå