Gå til innhold

Mener AP at terroristers rettigheter er viktigere enn nasjonens sikkerhet?


Anbefalte innlegg

Eller så får du akseptere at ikke alle nordmenn er kritthvite i huden, samt muligens hjelpe de som kommer over grensen til å bli nordmenn.

(Eventuellt innse at konseptet "nordmenn" er en fantasi på linje med "Enhjørning")

 

Ikke alle norske statsborgere er nordmenn eller hvite i huden.

 

Nordmenn er hvite norske statsborgere.

 

Det å bli en minoritet er ikke det samme som å slutte å eksistere.

Ingen av delene er for så vidt realistisk at skjer med det første.

 

Det å bli en minoritet er et stort steg på veien til avsluttende eksistens.

 

 

Det du sier nå fungerer ikke i praksis, til slutt må enten nordmenn bli en minoritet eller så stenges grensene. Dette gjelder alle vestlige land slik dagens utvikling er.

 

 

Det kan du selvsagt mene om du vil, men det endrer ikke på det jeg sa. At du og andre ikke ønsker at hvite(?) nordmenn blir en minoritet, gir dere ikke noen ekstra rettigheter. Det kan selvsagt gi dere et påskudd, men det blir ikke rett av den grunn. 

 

Geir :)

 

Der er vi uenige.

 

Det å ikke ville bli en minoritet er grunn nok til å stenge grensene for nye inntak av folk da det er ingen positive sider ved at nordmenn eller noen andre folkeslag gjør seg selv til en minoritet og derfor svakere i sitt eget samfunn.

 

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedenfor å bruke tid på hatet til en forsmådd rasebevisst geit så kan man jo heller kan feire at vi nå har luket ut ett nettroll fra maktens korridorer, eller viktigere, en kristenfascist mindre i maktposisjon i Norge!

 

Alt i alt en fantastisk dag for patrioter i alle farger! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Eller er du slik som alle andre av dine meningsfeller, og at det er helst andre som skal betale for din gode moral?

Noen av oss ønsker å gjøre verden mer rettferdig, og bedre.

Du skal ha lov til å mene det du mener, si det du vil si. Og du skal ha lov til å BETALE FOR DET sjæl.

 

Mye av umoralen og problemene i samfunnet oppstår når "andre" tvinges til å betale for "andres" interesser. 

 

Hva folk mener er bra for verden og samfunnet er ulikt fra individ til individ. 

Endret av blinc
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Istedenfor å bruke tid på hatet til en forsmådd rasebevisst geit så kan man jo heller kan feire at vi nå har luket ut ett nettroll fra maktens korridorer, eller viktigere, en kristenfascist mindre i maktposisjon i Norge!

 

Alt i alt en fantastisk dag for patrioter i alle farger! :)

 

Du mener, en barriere mindre for dine muslimske venner. Du flagger det ateistiske symbolet men favoriserer visse fremmede østlige religioner ganske greit. Da spesielt Islam.

 

Blir litt for åpenbart noen ganger syns du ikke ?

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Alt i alt en fantastisk dag for patrioter i alle farger! :)

Ok

 

attachicon.giffrp frem 2.png

 

 

Det var det jeg fryktet og egentlig regnet med. Å fjerne Listhaug var en dyrekjøpt seier og det burde de andre partiene skjønt. Men de er jo så opptatt av å gi fra seg makt om dagen i ACER saken, så kanskje de også med glede skjenker Frp noen flere stemmer. Det politiske spillet virker å handle om å erodere vekk sin egen makt om dagen.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

 

Det kan du selvsagt mene om du vil, men det endrer ikke på det jeg sa. At du og andre ikke ønsker at hvite(?) nordmenn blir en minoritet, gir dere ikke noen ekstra rettigheter. Det kan selvsagt gi dere et påskudd, men det blir ikke rett av den grunn. 

 

Der er vi uenige.

 

 

Åpenbart. :)

 

Det å ikke ville bli en minoritet er grunn nok til å stenge grensene for nye inntak av folk da det er ingen positive sider ved at nordmenn eller noen andre folkeslag gjør seg selv til en minoritet og derfor svakere i sitt eget samfunn.

 

 

Det er et greit standpunkt. 

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Istedenfor å bruke tid på hatet til en forsmådd rasebevisst geit så kan man jo heller kan feire at vi nå har luket ut ett nettroll fra maktens korridorer, eller viktigere, en kristenfascist mindre i maktposisjon i Norge!

 

Alt i alt en fantastisk dag for patrioter i alle farger! :)

 

Du mener, en barriere mindre for dine muslimske venner. Du flagger det ateistiske symbolet men favoriserer visse fremmede østlige religioner ganske greit. Da spesielt Islam.

 

Blir litt for åpenbart noen ganger syns du ikke ?

 

 

Haha ja spesielt Islam har jeg skikkelig sansen for.... Du fortsetter å blande religionskritikk og rasisme og forstår ikke at det går utover uskyldige, også da ateister som du mistenker for å være slemme muslimer ene og alene pga utseende.

 

I den forbindelse kan jeg fortelle at jeg drakk meg drita og hadde random sex med en norsk-pakistansk jente her for ett par helger siden, var ikke mye som minnet om Islam der for å si det pent ;) Og med det skjønner du kanskje hvor langt ute på tunet og sykler du er med "alle muslimer er islamister" kjøkkenteoriene dine, disse "religiøse" er altså helt tydelig like forskjellige dem imellom som du og jeg er.

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sikkert med AP rådgivning i ryggen har Støre glontet skikkelig på leggen. AP hadde  ikke kommet svekket ut av denne saken om de hadde holdt seg til fakta om FB utspillet. Det hadde vært mer en nok å få justisministeren kastet ved å påpeke at hun påstår at dem som stemmer imot venstre støttet terrorister 

Støre velger istedet å spille 22 juli kortet. Alle ser at Listhaugs FB innlegg ikke hadde noe med det å gjøre. Nå fremstår Støre i mine øyne som om han selv fornærmet dem som ble berørt 22. juli, ved å trekke dette inn i en politisk maktkamp.

Selv om jeg støtter APs politikk, trengs det kraftig opprydding og fornying innad i partiet. 

Endret av depaderp
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sikkert med AP rådgivning i ryggen har Støre glontet skikkelig på leggen. AP hadde  ikke kommet svekket ut av denne saken om de hadde holdt seg til fakta om FB utspillet. Det hadde vært mer en nok å få justisministeren kastet ved å påpeke at hun påstår at dem som stemmer imot venstre støttet terrorister 

 

Støre velger istedet å spille 22 juli kortet. Alle ser at Listhaugs FB innlegg ikke hadde noe med det å gjøre. Nå fremstår Støre i mine øyne som om han selv fornærmet dem som ble berørt 22. juli, ved å trekke dette inn i en politisk maktkamp.

 

Selv om jeg støtter APs politikk, trengs det kraftig opprydding og fornying innad i partiet. 

 

Enig, tidvis helt pinlig hvordan de vingler og går ut i full spagat i sak etter sak, mens her som det mistenktes at det var noe å hente så var de brått voldsomt høylytt prinsippfaste!

 

Listhaug gav dem en gavepakke som de bare kunne tatt imot, takket for og utnyttet, men de klarte ikke å styre seg helt og ville gjerne høste medlidenhet i tillegg. Hva gjør man ikke for å få lagt Giske saker bak og alt det der... Som Aiven skriver over her så ble man kvitt Listhaug men jeg tror det var dyrekjøpt slik de gjorde det.

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, tidvis helt pinlig hvordan de vingler og går ut i full spagat i sak etter sak, mens her som det mistenktes at det var noe å hente så var de brått voldsomt høylytt prinsippfaste!

 

Listhaug gav dem en gavepakke som de bare kunne tatt imot, takket for og utnyttet, men de klarte ikke å styre seg helt og ville gjerne høste medlidenhet i tillegg. Hva gjør man ikke for å få lagt Giske saker bak og alt det der... Som Aiven skriver over her så ble man kvitt Listhaug men jeg tror det var dyrekjøpt slik de gjorde det.

Hun kommer lett inn igjen i Ernas regjering. Om et år eller to er hun tilbake i en ny post, med masse offerpoeng fordi de andre fikk kastet henne ut sist. "Endelig en politiker man kan stole på" vil de si kjærlig. "De andre politikerne liker henne ikke, altså er hun vår venn". Norske politikere er en merkelig gjeng som bør sees mer i kortene, men at de presterte å gi den dummeste i klassen mer kreds med utstøting var en taktisk bommert. Og unødvendig. Om ikke målet var å ta fokus vekk fra ACER-saken, i så fall har det vært vellykket. Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...