Gå til innhold

Roote nettbrett uten å koble til PC?


8DX8QO0Y

Anbefalte innlegg

Jeg leser overalt "one click root" er tilgjengelig nå for tiden, men alle metodene virker å kreve å koble til PC. og de krever maaaaange klikk...

 

Finnes det noen måte å roote samsung nettbrett ved å laste ned en app eller noe? Kjører Kitkat 4.4.4 synes å ha sett at man kan få superbruker ved å klikke mange ganger på noe i menyen på nyere android...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok bruke pc for å roote den. Det er sannsynligvis ikke noe poeng i å forsøke noe annet.

Har satt nettbrettet klart til å roote nå med PC, bruker Odin nyeste versjon, men finner ikke flash filen!! Hvor i helvete laster jeg ned den? Drittungen som laget bruksanvisningen gjemte den bak en mur av spam og svindel-linker. Hvor får jeg flash fil for Odin?

 

(sorry for dobbelpost :) )

Lenke til kommentar

Takker! :)

 

Hva skal jeg trykke på i Odin forresten? Det er helt andre forkortelser i denne versjonen. Trykker jeg på BL, AP, CP eller CSC? (UMS kan ikke velges) I versjonen drittungen hadde video på youtube av så sto det PDA på det av valgene han valgte, men det ser jeg ikke her, alle de andre valgmulighetene het noe annet også.

Lenke til kommentar

Du skal ikke endre på innstillinger i Odin som følger med i nedlastingslinken jeg har gitt.

 

Det er ikke lurt å endre på disse innstillingene. Endring av instillingene kan medføre ganske hard brick.

Ok men jeg må vel velge flash filen? Hvor skal jeg klikke for å legge den inn?

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Ja du må klikke på PDA-knappen, velge md5 filen i nedlastingen og klikke start. Nettbrettet må selvfølgelig være i riktig modus.

Takker :) jeg fikk det til, det er rootet nå. Men hvor finner jeg ROM å installere? Og hva er den nyeste ROM/androidversjonen jeg kan installere? Jeg trenger bare litt hjelp til å gjøre dette første gangen for det virker så forvirrende, men etterpå husker jeg rekkefølgen. Pls halp :)

Lenke til kommentar

Da tror jeg det ikke var nødvendig å roote nå. :)Dette var det eneste jeg fant:https://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-3/development-7/fyrestonerom-t113-t3531820Obs! Det står at det krever bootloader and baseband XXU0AQA1.Nyere android versjoner til dette nettbrettet vil sannsynligvis aldri skje.

Ok takk uansett :)

 

Jeg har uansett ikke brukt nettbrettet på flere år så jeg får bare legge det i skuffen igjen :) hadde 4.4.4 allerede.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...