Gå til innhold

Trump har startet kampen om neste president-periode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kommer til å vinne igjen hvis det politiske klimaet i USA forblir det samme. Siste gang han vant var jo en direkte reaksjon på at folk prøvde å dytte hillary nedi halsen på alle andre og at hun støttet skumle ideer fra nazifeministene.

Nei, der er jeg ikke enig.

 

Det er tre ting som som hjalp DT ekstremt mye;

* propagandamaskinen(e) som sprede absurde historier, konspirasjoner og løgner for å lure velgere.

* MSM som viste frem hvor uegnet DT var og hvor stort forsprang HC hadde. Dette gjorde at veldig mange som skulle stemme på HC ble hjemme, ettersom det var en sikker seier.

* FBI kunngjøringen om HC e-postene.

 

Det burde være forbudt med meningsmålinger/prognoser i forbindelse med valg. Det vil ALLTID gjøre at de minst populære får uforholdsmessig mange stemmer, og de har absolutt ingen verdi for de som skal gå å stemme.

Lenke til kommentar

Det er så pinlig å se at presidentneket ikke forstår globalisme og at alt han gjør vil ha en konsekvens for langt flere enn amerikanere. Det er så dumt og unødvendig når absolutt alle grep som nå tas av klovnen uansett må tilbakestilles om tre år når han endelig har forlatt sirkuset.

 

Gjenvalg av dette her nå som de faktisk vet hva de får hadde jo vært hysterisk, men så idiotiske tror jeg faktisk ikke amerikanere er. Heller det at de gikk på en aldri så liten smell sist ala Brexit og at dette neppe skjer igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Rett etter at han vant valget og "skandalene" kom på rekke og rad, var det flere seriøse kommentatorer som mente at han kunne få en periode til. Jeg tror bare ikke at vanlige norske nordmenn fra Norge, klarer å sette seg inn i hva amerikanere mener om ham, i hvert fall ikke om de kun baserer seg på TV2 og NRK.

Lenke til kommentar

Bra at han stiller. Han er vel nærmest garantert å vinne republikanernes nominasjon. Jeg tror også at demokratenes eneste håp er å stille med en kjendis. 

 

 

 

Det er tre ting som som hjalp DT ekstremt mye;
* propagandamaskinen(e) som sprede absurde historier, konspirasjoner og løgner for å lure velgere.
* MSM som viste frem hvor uegnet DT var og hvor stort forsprang HC hadde. Dette gjorde at veldig mange som skulle stemme på HC ble hjemme, ettersom det var en sikker seier.
* FBI kunngjøringen om HC e-postene.

 

LOL, dette er ingenting i forhold til det fake news media gjorde for å sverte Trump. 

 

 

Det er så pinlig å se at presidentneket ikke forstår globalisme og at alt han gjør vil ha en konsekvens for langt flere enn amerikanere. Det er så dumt og unødvendig når absolutt alle grep som nå tas av klovnen uansett må tilbakestilles om tre år når han endelig har forlatt sirkuset.

 

Så voksen du er. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Rett etter at han vant valget og "skandalene" kom på rekke og rad, var det flere seriøse kommentatorer som mente at han kunne få en periode til. Jeg tror bare ikke at vanlige norske nordmenn fra Norge, klarer å sette seg inn i hva amerikanere mener om ham, i hvert fall ikke om de kun baserer seg på TV2 og NRK.

 

100% riktig. Nordmenn flest har ikke peiling på hva og hvordan amerikanere tenker, og hvorfor de liker Trump. De leser bare VG-overskrifter og tenker "For en gal mann, amerikanerne må være stokk dumme som valgte denne rasistiske, sexistiske, islamofobe krigshisseren." De har aldri hørt en hel Trump-tale eller sett på valgmøtene hans for å få innsyn i hva han og tilhengerne hans faktisk mener.

 

R

 

ett etter at han vant valget og "skandalene" kom på rekke og rad, var det flere seriøse kommentatorer som mente at han kunne få en periode til. Jeg tror bare ikke at vanlige norske nordmenn fra Norge, klarer å sette seg inn i hva amerikanere mener om ham, i hvert fall ikke om de kun baserer seg på TV2 og NRK.

 

100% riktig. Nordmenn flest har ikke peiling på hva og hvordan amerikanere tenker, og hvorfor de liker Trump. De leser bare VG-overskrifter og tenker "For en gal mann, amerikanerne må være stokk dumme som valgte denne rasistiske, sexistiske, islamofobe krigshisseren."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra at han stiller. Han er vel nærmest garantert å vinne republikanernes nominasjon. Jeg tror også at demokratenes eneste håp er å stille med en kjendis. 

 

 

 

Det er tre ting som som hjalp DT ekstremt mye;

* propagandamaskinen(e) som sprede absurde historier, konspirasjoner og løgner for å lure velgere.

* MSM som viste frem hvor uegnet DT var og hvor stort forsprang HC hadde. Dette gjorde at veldig mange som skulle stemme på HC ble hjemme, ettersom det var en sikker seier.

* FBI kunngjøringen om HC e-postene.

 

LOL, dette er ingenting i forhold til det fake news media gjorde for å sverte Trump. 

 

 

"Fake news"? Hehehe du har jaggu kjøpt argumentasjonen til presidentneket med hud og hår du. Det skal du ha, det er jammen ikke mange nordmenn som har latt seg forlede så lett av det store barnet!

 

Har du ikke forstått at du har med en falskmynter og en løgner å gjøre nå etter 13 mnd i stolen? Hva mer trenger du egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette blir spennende.

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/verden-reagerer-negativt-pa-trumps-varslede-metalltoll/69569255

 

En bør vel se det også som et innslag i kampen om neste president-periode?

Han får applaus av mange hjemme?

Den nasjonalistiske og proteksjonistiske politikken han fører kommer til å skape uro i verden. Men, kanskje det er nettopp det han vil ha.

 

Historisk sett, så går handel og fred hånd i hånd. I perioder med mye handel er det lite krig, og motsatt.

Lenke til kommentar

Den nasjonalistiske og proteksjonistiske politikken han fører kommer til å skape uro i verden. Men, kanskje det er nettopp det han vil ha.

 

Historisk sett, så går handel og fred hånd i hånd. I perioder med mye handel er det lite krig, og motsatt.

Pussig, jeg hadde ikke fått med meg at du var iherdig tilhenger av liberalismens fanesak: Uhemmet internasjonal laissez-faire kapitalisme. ;) Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Trump vant fordi han var den beste kandidaten. Hillary Clinton ble veiet og ble funnet for lett. Hun hadde ikke det som skulle til. En leder må kunne lede andre mennesker. Det betyr å lede andre menneskers følelser og tanker. Kanskje er det bare musikalske mennesker som kan gjøre dette i stor grad. Jeg følgte nøye med på presidentvalget og Trump ledet hele tiden de andre kandidatene, inkludert Hillary Clinton. Han ledet deres følelser og tanker. Det betyr at Trump er lederen. Hillary Clinton hadde en monoton, kjedelig stemme, så hver gang det var hennes tur til å snakke, begynte folk i USA å svitsje over på andre TV-kanaler. Hillary Clinton tapte fordi hun er Hillary Clinton.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...