Gå til innhold

Smarttelefon til servitør


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe inn noen androidtelefoner, som skal brukes av servitører for å ta bestillinger ved bordet.

Det første som slo meg var en rimelig Samsung active, evt Cat, eller Motorola.

 

Har lite krav til specs, den skal være billig, solid, vanntett, og ha greit batteri.

Versjon av Android har lite å si.

 

Noen som kan hjelpe meg her? Jeg har bare kjøpt flaggskip de siste åra, så har lite peiling på hva som finnes i den andre delen av markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil stor skjerm være viktig?

 

Etter min erfaring med fagsystem på smarttelefon så må ein ha litt størrelse for å kunne bruke appen effektivt.

Det tar seg litt dårlig ut når den personen som skal yte personleg service står med nesen i telefonen i fleire minutt. Då er det betre med en stor telefon, eventuelt nettbrett slik at servitøren kan ha litt augekontakt med kunden utan å trykke feil.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at tablet kan funke bra, om den er liten.

Men da blir spørsmålet egentlig nesten det samme, noen anbefalinger i nettbrett?

Trenger ikke bruke play, har programmet i *.apk. Tror ikke det krever høyere enn android 1.6  :rofl:

 

Jeg bruker noen billige huawei nettbrett hjemme til automasjon. Koster vell 500-1000 kroner og fungerer helt greit om applikasjonen ikke krever mye. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...