Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL Leverandører som leverer 3mbit?


Anbefalte innlegg

Topic taler for seg Men i allefall bestillte jeg 3mbit (Delta3000) fra NextGenTel,

noen uker senere fikk jeg en mystisk mail fra NGT folket om at nettverket/internetten der jeg bodde hadde sprengt kappasitet å de ville prøve og skaffe meg linjen på en annen måte. Jeg begynte og "lukte lunta" for jeg kunne ikke tenke meg hva dem mente med "andre måter" en det som naturligvis er vanelig

Som sagt begynte jeg og skjønne at det var noe på gang, å jeg gikk straks inn på "instalasjons profilen" som du får når du bestiller NGT linje, jeg gikk på status og der stod det følgene: Bredbåndsoppkobling kan desverre ikke gjennomføres.

Da tenkte jeg først at det kanskje var fordi de skulle skaffe linja på en "annen måte" å at de bare hadde mislykket på det første alternativet for og skaffe meg 3mbit (om det virkelig er mer en 1 måte da)

Men så tok jeg en telefon til NGT hvor de fortalte meg at de ikke kunne skaffe meg linjen pga. sprengt kappasitet på linjene der jeg bodde, men de skulle alikevel prøve "den andre måten". Jeg begynte og klage å suttre om hvor dårlig kundeservice de hadde men fant raskt ut at jeg ikke snakket til andre en telefonen for hun hadde så klart lagt på.

Nå er jeg litt usikker på om jeg virkelig kommer til og få den linja jeg har ventet på et par uker, derfor er jeg på utkikk etter andre leverandører som kan levere 3mbit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...