Gå til innhold

Red Dead Redemption 2 utsettes


Anbefalte innlegg

 

 

 

Host host Max Payne 3 host host.

 

Storyen var crap i forhold til forgjengeren og cutscenene var i overkant, men gunplayet til MP3 er fortsatt det beste på noe spill til nå.
Max P 3 er en av de mest smertefulle spillene å spille mer enn en gang. Ikke bare har du enormt lange cut scenes mellom brettene du ikke kan skippe. Men i selve brettene blir du avbrutt konstant av cut scenes. Dette er et spill som ikke vil la seg spille i fred. Det er kjempe masete.

Og mellom cut scenene driver spillet å bytter våpene dine. Jeg hadde det våpenet i hånda med vilje men spillet gir meg et annet et etter hver cut scene. Suger ut all glede av spillet.

Har aldri vært borti at spillet "bytter våpen" mellom cutscenes og gameplay, faktisk bet jeg meg merke i at max beholdt våpenet jeg hadde ham utstyrt med gjennom cutscenene. Dette har jeg til og med kilder på: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/5893-Max-Payne-3

Og du kan definitivt skippe cutscenes. Kanskje du spilte et annet spill?

Han beholder våpene. Men han bytter de han har på seg. Går jeg inn i en cut scene med pistol vil han gå ut av den med hagle/mp5 eller hva enn jeg hadde på meg som jeg ikke brukte.

 

Og nei du kan ikke skippe cut scenes på slutten og starten av nye brett fordi spillet loader under cut scenes og bruker derfor en evighet i stede for å bare ha en splash screen under loadinga.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-378349

Blir sikkert ødelagt på samme måte som med Grand Theft Auto Online pga mikrotransaksjoner, siden det er den samme utgiveren, Rockstar Games. De er en av de verste og griskeste utgivere som finnes idag. 

Lenke til kommentar

Blir sikkert ødelagt på samme måte som med Grand Theft Auto Online pga mikrotransaksjoner, siden det er den samme utgiveren, Rockstar Games. De er en av de verste og griskeste utgivere som finnes idag.

På hvilken måte ble GTA ødelagt av Online? Jeg syns singleplayer-delen var fullverdig og bra selv om de lovte en singleplayer-DLC som aldri kom. De lar nok være å love noe denne gangen. Så lenge singleplayer-campaign er bra så bryr jeg meg lite om de melker online-biten da det fort blir kjedelig uansett.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

 

Blir sikkert ødelagt på samme måte som med Grand Theft Auto Online pga mikrotransaksjoner, siden det er den samme utgiveren, Rockstar Games. De er en av de verste og griskeste utgivere som finnes idag.

På hvilken måte ble GTA ødelagt av Online? Jeg syns singleplayer-delen var fullverdig og bra selv om de lovte en singleplayer-DLC som aldri kom. De lar nok være å love noe denne gangen. Så lenge singleplayer-campaign er bra så bryr jeg meg lite om de melker online-biten da det fort blir kjedelig uansett.

 

 

GTA V er et flott spill. Problemet er at det er ikke GTA V jeg skrev om, det er GTAO jeg skrev om, noe som du ikke fikk med deg.

 

Bare se på alt det maset om Shark Cards i GTAO, se på hvor umulig det er å få tak i innhold i det spillet uten massiv grinding, eller kjøpe Shark Cards, eller jukse. Alt er sperret bak en betalingsmur. 

 

Dumme lav intelligente mennesker som synes GTAO er et kjempebra spill og det er så bra med så mange "gratis" DLC, de skjønner ingenting. JA DLC blir lagt til spillet "gratis", men DLC innholdet er likevel sperret bak en ingame betalingsmur.

 

Så er det noen forskjell på en fysisk betalingsmur eller en virtuell betalingsmur? NEI!

 

Bedre å betale en gang med ekte penger, og først da blir DLC lagt til spillet og alt innhold er tilgjengelig med en gang. 

 

En skal lete lenge etter for å finne et tilsvarende sånt rævkjørt spill slik som GTAO. Rockstar Games / Take Two er blitt et av de verste og griskeste spillutviklere / spillutgivere som finnes i spillindustrien. Til og med verre en EA. 

 

Dritt kukstjerne (Rockstar Games) har et massivt fokus på å ta spillere som jukser til seg ingame valuta gjennom feil i spillet eller med mods. De bryr seg ikke om andre feil i spillet. Kun feil som truer fortjenesten deres har de fokus på.    

 

Så har du utallige feil i spillet or destruktive oppdateringer som ødelegger spillet i seg selv. GTAO 2018 er ikke lik GTAO 2013. Det er blitt to helt forskjellige spill pga alle de oppdateringene som har totalt forandret spillet.

 

Eksempler:

 

Explosive Sniper (tatt rotta på all luftfart i spillet), eller Orbital Canon, (tatt rotta på all seriøs PVP i spillet), eller alle de teite flyvende biler, flyvende motorsykler, permanent Off the Radar Stealth helikopter, muligheten til å spawne personlig fly nesten hvor som helst slik som P-996 Lazer. Og masse annet. 

 

Så har du jo den saken om at Take Two skal for alltid ha "recurrent consumer spending" i alle nye titler. 

 

Jeg ser veldig mørkt på RDR2 med Rockstar Games / Take Two bak roret. Jeg har mistet respekten for de drittselskapene der. 

Endret av bruker-378349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Håper på Bar Brawls. Zombie modus. kjæledyr (få tam grizzly til å gjøre jobben). Temme hester. Tog kapring ++++++++++ Awesome. Skattejakt. Gale proffesorer som kan gi deg verktøy til å fly.

 

Tror det snart kommer Single player DLC til GTA 5. De mister multiplayer spillere. Så vil nok prøve å melke de som liker SP også.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 

Bra de ikke forhaster seg, og spillet ser meget bra ut på bildene. Spent på hvordan spillet vil være på en standard PS4, men med tanke på hvor imponerende GTAV var når det kom på PS3 så antar jeg dette også gir bakoversveis.

 

Problemene er at bildene ikke er fra noe annet enn cutscenes og dermed totalt uinteressant. Skulle hatt noe fra gameplay heller.

Jeg er forsåvidt enig i det, men Rockstars tidligere spill har stort sett hatt samme grafikk i cutscenes som i gameplay, f.eks i GTA V, RDR og tidligere. Jeg har god tro på at grafikken generelt holder ganske likt til hva vi ser på bildene fra cutscenes.

Lenke til kommentar

Han beholder våpene. Men han bytter de han har på seg. Går jeg inn i en cut scene med pistol vil han gå ut av den med hagle/mp5 eller hva enn jeg hadde på meg som jeg ikke brukte.

 

 

Og nei du kan ikke skippe cut scenes på slutten og starten av nye brett fordi spillet loader under cut scenes og bruker derfor en evighet i stede for å bare ha en splash screen under loadinga.

 

Har ikke vært borti at han bytter våpen fra inngangen til utgangen av cutscene. Hvorvidt det "ødelegger spillet" at man ikke kan skippe intro/outro på brett sier vel egentlig mer om hvor lista di ligger for "gode" spill.

Lenke til kommentar

 

Han beholder våpene. Men han bytter de han har på seg. Går jeg inn i en cut scene med pistol vil han gå ut av den med hagle/mp5 eller hva enn jeg hadde på meg som jeg ikke brukte.

 

 

 

Og nei du kan ikke skippe cut scenes på slutten og starten av nye brett fordi spillet loader under cut scenes og bruker derfor en evighet i stede for å bare ha en splash screen under loadinga.

 

Har ikke vært borti at han bytter våpen fra inngangen til utgangen av cutscene. Hvorvidt det "ødelegger spillet" at man ikke kan skippe intro/outro på brett sier vel egentlig mer om hvor lista di ligger for "gode" spill.

Jeg har ingen interesse å se 5 minutter med cut scenes hver gang jeg vil spille et brett som varer 15 minutter.

Lenke til kommentar

Eg minnest ikkje våpengreia, men MP3 var svært skuffande. Dei to første har ein stemning og gameplay som er fantastisk og står høgt på favorittlista mi. Med MP3 gjorde dei meir feil enn riktig. Å gå frå den mørke noir-stemninga til dagslys, Mexico og noko sånt var nedtur for min del. I tillegg kjentes det ut som å koma til ei område, skyt dei du ser, cutscene med transport, skyt folk, cutscene med transport osv... Til samanlikning med Half-Life 1 (der du med eit par unntak alltid har kontroll over Gordon) er det eit eksempel på korleis du ikkje lagar verda i eit spel etter mi meining.

 

Det var vel for ørvig Remedy Games som utvikla 1 og 2, og R* som utvikla 3.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...