Gå til innhold

Venter milliardtap på grunn av «ny» funksjon i Apple Safari

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen jeg faktisk kan tenke meg å handle et Apple-produkt (ikke fordi jeg er hater, Apple har bra produkter). Lurer på hvor mye Apple kommer til å selge som en direkte konsekvens av dette.

Skrevet

Første gangen jeg faktisk kan tenke meg å handle et Apple-produkt (ikke fordi jeg er hater, Apple har bra produkter). Lurer på hvor mye Apple kommer til å selge som en direkte konsekvens av dette.

Vel, du kan jo få til det samme i dag om du vil. Det er ikke akkurat noe utrolig, de gjør det bare til standardfunksjonalitet i Safari slik at det blir enklere å bruke for folk.

Skrevet

Hva er vitsen med at man får ukesvis med målrettet reklame fra den leverandøren man kjøpte produktet fra online når man browset. En ting er å annonsere det man har klikket inn på og vist interresse for, men når man allerede har kjøpt produktet ?

Og når man har kjøpt og ikke ønsker å kjøpe mer fra en plass kommer også målrettet reklame fra konkurrentene som er helt bortkastet.

Har ikke så mye imot at det stikkes kjepper i hjulene for denne bransjen med tanke på hvor mye målrettet invaderende støy de produserer.

• Liker 1
Skrevet

Hva er vitsen med at man får ukesvis med målrettet reklame fra den leverandøren man kjøpte produktet fra online når man browset. En ting er å annonsere det man har klikket inn på og vist interresse for, men når man allerede har kjøpt produktet ?

Og når man har kjøpt og ikke ønsker å kjøpe mer fra en plass kommer også målrettet reklame fra konkurrentene som er helt bortkastet.

Har ikke så mye imot at det stikkes kjepper i hjulene for denne bransjen med tanke på hvor mye målrettet invaderende støy de produserer.

Kjøpte en oppvaskmaskin i fjor. Like etterpå: "VI tror du kan være interessert i DISSE produktene!" (andre oppvaskmaskiner)

Tror de algoritmene har litt å gå på...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...