Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så ulykkelig... hva gjør jeg!


Anbefalte innlegg

Sitter her å gråter mens jeg skriver dette her. Så nedfor og lei meg... Føler alt går i mot meg og klarer ikke å se lyset i tunnelen... (klisjé, I know)

 

Var sammen med en fantastisk gutt i 5,5 år... Å forholdet våres endte så brått med at han ble dømt for pedofili, konkret forklart - misbruk av nettet via nettet, så ikke fysisk.

Ille nok det, skrevet en sak om det tidligere.

Deretter så toppet det seg med at jeg fikk vite at han var utro med hele 3 stk for 2 år siden.

Som det ikke var ille nok fra før av liksom.....

 

Så prøver jeg å glemme han, dette var i juli. Melder meg kort tid etter inn i dating sider/apper og prøver å finne «lykken» der på nytt.

Da jeg måtte bare prøve å komme meg over denne tragiske situasjonen så fort så mulig.

 

Ble invitert i en innflytningsfest 2 uker senere og begynte å snakke litt med en gutt et par dager før denne festen.

Vi ble enige om at vi begge ikke ønsker noe seriøst pr dags dato og jeg skulle møte han for å ha en hyggelig kveld ? Dere skjønner tegninga... Så bilder av han og tenkte dette var overhodet ikke min type, men ikke vær så kresen tenkte jeg.... Skal jo bare være for 1 natt.

 

Møtte han senere denne lørdagen og vi koste oss kjempe.

Klikket med en gang og tenkte han her vil jeg bli bedre kjent med.

Viser jo seg at han har ALLE kvalitetene jeg ser og så etter mtp på mitt tidligere forhold.

Så jeg vil jo iherdig prøve å få han her på kroken.

Etter hele 6 mnd der vi har sett hverandre jevnlig så viser det seg at han ikke er intr i forhold.

Men sier jeg er en utrolig flott jente og han liker meg godt.

Dette fikk meg til å stoppe opp å sa det ikke funket.

Jeg spør om han vil fortsette og det vil han...

Men skal vi liksom holde på sånn som dette uten forpliktelser i evigheter ?

Men jeg klarer ikke å gi slipp...

Å det er det som gjør meg så utrolig deprimert, når jeg endelig har truffet en jeg liker blir jeg søren meg såret enda en gang!!!!!

Skal dette ikke ende snart...Bruddet i sommer var så brutalt og tøft for meg, gråt i strekk i nesten 3 uker.

Hva er liksom meningen med all denne motgangen? Er bare så sliiiiiten, tatt av 10 kg på 8 mnd og jeg er en slank jente i utgangspunktet.

Hodet går i 200 konstant!!!!

 

Møtte en annen fyr å lå med han, bare for å se om det kunne hjelpe på situasjonen. Å det gjorde det seriøst bare verre. Da han i min uvitenhet bodde faen meg 2 hus nedenfor han jeg har rotet med i 6 mnd.

Så jeg begynte jo å tenke på han før jeg i det hele tatt var kommet innfor dørstokken til han nye.

 

Å det er nesten umulig å glemme han jeg «roter med», fordi han har jobbet rett nedenfor der jeg har hest. Så blir minnet på han hver eneste dag jeg går forbi den ene bygningen.

Samt så treneren med fotballen sin rett vestsiden av senteret jeg jobber.

Å kan se laget når de trener på banen når jeg kjører forbi etter jobb.... Er jo selvsagt etter jeg er ferdig på jobb de trener og jeg MÅ KJØRE FORBI....

altså er det mulig ?

Han er jo faen over alt og dette er 2 steder jeg må gå til hver dag ??

 

Hjelp meg, hva skal jeg gjøre for å komme meg videre...

Blir helt sprø av denne tilværelsen.

Tenker det er en mening med alt, men hva skal liksom denne meningen være.

Gni det inn at jeg ikke får en jeg liker?? Å gjøre det bare enda tøffere for meg, selv etter alt jeg har gjennomgått.

Gi meg råd, tips eller hva som helst ????

 

Anonymous poster hash: a0952...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vel finne en ny eller "finne deg selv". (klisjé, I know)

For meg er det to ting som hjelper etter brudd, det ene er ny dame, da det er kjærlighetsbehovet, ensomheten, mangel på bekreftelse som gjør vondt i bunn og grunn, ikke at jeg savner eksen... Eller tilstrekkelig tid. Først tenkte jeg på henne hver time, så noen ganger daglig, og deretter en gang i uka, måneden. Så forsvant hun helt. Nå er jeg lykkelig singel. Hvor bor du? neida

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...