Gå til innhold

– Takk Gud, for at du ikke skapte meg som kvinne


Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp en artikkel om jødisk sekt, der kvinnene er pålagt diverse regler, blant annet om når de kan ha sex og hvem de kan ha det med.

 

Tror dere dette (sitatet) kan være løsningen i forhold til utfordringer med befolkningsreduksjon (les: Japan) i stedet for å ta inn enda flere flyktninger.

 

"De fleste jentene i ultraortodokse familier giftes bort gjennom arrangerte eller tilrettelagte ekteskap. De fleste blir gravide etter kort tid. Å føde barn er en religiøs forpliktelse. Prevensjon er forbudt både for kvinner og menn. De store barneflokkene gjør at hjemmet blir kvinnens arbeidsplass. [...] 

Hvert barn er en revansj mot Hitler" sier den religiøse ledelsen.

 

Hva synes dere om denne sekten? Fungerer dette i praksis?

Endret av Fast Jobb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting som står artikkelen, er at jødiske kvinner i sekten er pålagt å lage så mange barn som mulig. Det er ikke uvanlig at de har 10 barn pr familie.

 

En av religiøse lederne forteller at hvert fødte barn er en revansj mot Hitler.

 

Hva tenker dere om dette?

Endret av Fast Jobb
Lenke til kommentar

Hvert barn er en revansj mot Hitler" sier den religiøse ledelsen.

 

Hva synes dere om denne sekten? Fungerer dette i praksis?

 

Ledelsen er hvertfall blåst i hodet. Les litt om jødene så forstår man at omtrent alle hatet dem frem til etter andre verdenskrig når alle brått syntes såååå synd på dem.

 

De hører ikke hjemme i Norge hvertfall https://no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8deparagrafen

:rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp en artikkel om jødisk sekt, der kvinnene er pålagt diverse regler, blant annet om når de kan ha sex og hvem de kan ha det med.

 

Tror dere dette (sitatet) kan være løsningen i forhold til utfordringer med befolkningsreduksjon (les: Japan) i stedet for å ta inn enda flere flyktninger.

 

"De fleste jentene i ultraortodokse familier giftes bort gjennom arrangerte eller tilrettelagte ekteskap. De fleste blir gravide etter kort tid. Å føde barn er en religiøs forpliktelse. Prevensjon er forbudt både for kvinner og menn. De store barneflokkene gjør at hjemmet blir kvinnens arbeidsplass. [...] 

Hvert barn er en revansj mot Hitler" sier den religiøse ledelsen.

 

Hva synes dere om denne sekten? Fungerer dette i praksis?

 

Så du liker ikke at befolkningsveksten består av fundamentalistiske religiøse(?) og ønsker å løse problemet med å bli fundamentalistisk religiøs? Har jeg forstått deg rett?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Hvert barn er en revansj mot Hitler" sier den religiøse ledelsen.

 

Hva synes dere om denne sekten? Fungerer dette i praksis?

 

Ledelsen er hvertfall blåst i hodet. Les litt om jødene så forstår man at omtrent alle hatet dem frem til etter andre verdenskrig når alle brått syntes såååå synd på dem.

 

De hører ikke hjemme i Norge hvertfall https://no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8deparagrafen

:rofl:

 

Ante ikke at Norge hadde hatt en slik paragraf :o Fikk jeg litt og lese om

 

Til TS: Jeg sier neitakk til all form for nasjonalisme, rase "konservering" og en stat som har noe med religion og gjøre.

Lenke til kommentar

En annen ting som står artikkelen, er at jødiske kvinner i sekten er pålagt å lage så mange barn som mulig. Det er ikke uvanlig at de har 10 barn pr familie.

 

En av religiøse lederne forteller at hvert fødte barn er en revansj mot Hitler.

 

Hva tenker dere om dette?

 

At det er like mye Godwin som når Hitler blir brukt som argument ellers.

 

Hva Hitler gjorde eller ønsket å gjøre er irrelevant for de aller fleste problemer i dagens verden. Spørsmålene må være om det er bra å ha så mange barn som mulig, og om det er bra å tvinge kvinner til å føde barn, og å tvinge menn til å bli fedre.

 

Det blir i samme baner som "terrorists win" når amerikanere skal fjerne rettighetene til folket for å forsvare dem mot noe som allerede har skjedd. Terroristene kan ikke vinne uten at stat og regjering gir etter for dem. Kan heller si at Hitler vinner når jødene får færre rettigheter og mindre frihet, istedenfor å se på det som revansj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...