Gå til innhold

ANMELDELSE: Playerunknown's Battlegrounds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kan man selge dritt og unlocks fra spill via steam altså? Eller hvordan fungerer det? :p

Stemmer det, i PUBG sitt tilfellet:

https://steamcommunity.com/market/search?appid=578080#p1_price_desc

 

Man kan jo selvfølgelig være veldig heldig å få noen av de veldig eksklusive gjenstandene og tjene en vanvittig sum, men sannsynligheten er veldig lav.

De som konsekvent har bare solgt kassene man tjener ingame (uten å åpne dem), har i de fleste tilfeller tjent inn prisen på PUBG og vel så det.

Lenke til kommentar

Det klart dette spillet blir glemt, det vil jo ta minimum 1,5år+ før vi får et AAA Battle Royale spill og da er jo PUBG såpass gammelt at det er jo helt naturlig at det vil være langt mindre populært. Grafikken er da ikke så ille om du spiller på grei oppløsning og med High-Ultra og det flyter jo temmelig bra både med tanke på gameplay og ytelse. Det er jo nettopp gameplay som er så bra med dette spillet. Men på serverbiten så trengs det forbedringer.

 

Jasså? Flyter bra med tanke på ytelse. Jeg har en 8700K CPU og 1070 TI kort. Har satt alt på very low, samt stilt oppløsningen ned til 1600. Tror du har et litt forvrengt syn på hva som "flyter tammelig bra".

Lenke til kommentar

Brodern får stabilt 60-70 FPS med GTX 1050 Ti med alt på High-Ultra på 1080P. Jeg og en kompis sitter på nærmest identiske systemer og etter v1.0 og Game Ready Drivere så dupper vi svært sjeldent under 98 FPS som er det vi har satt som maks og vi spiller med alt på Ultra med Motion Blur deaktivert og spiller på 3440x1440, men vi har begge GTX 1080 Ti. Men det er langt bedre enn hva det var før v1.0 og de nye driverne, da var jeg ofte ned mot 40-50 når ting var hektisk og lå stort sett på 70-98 ellers. Nå er jeg sjeldent under 98 i det hele og store.

 

EDIT: Og Frame Rate Pacing har jo blitt mye bedre, så det flyter bedre selv på lavere FPS enn det gjorde tidligere. Før så var det jo noe rart da du ofte følte at FPS var lavere enn det den ble rapportert som da det kunne føles mer som 40 selv om det sto at jeg hadde 70+.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jasså? Flyter bra med tanke på ytelse. Jeg har en 8700K CPU og 1070 TI kort. Har satt alt på very low, samt stilt oppløsningen ned til 1600. Tror du har et litt forvrengt syn på hva som "flyter tammelig bra".

 

Du burde nok heller brukt litt mindre penger på CPU og mer på 1080Ti om du ville ha bra flyt i spill.

 

Spillet kjører forsåvidt ganske fint på en gammel i5 + 970 med medium graphics(1080p)…

Lenke til kommentar

 

Det klart dette spillet blir glemt, det vil jo ta minimum 1,5år+ før vi får et AAA Battle Royale spill og da er jo PUBG såpass gammelt at det er jo helt naturlig at det vil være langt mindre populært. Grafikken er da ikke så ille om du spiller på grei oppløsning og med High-Ultra og det flyter jo temmelig bra både med tanke på gameplay og ytelse. Det er jo nettopp gameplay som er så bra med dette spillet. Men på serverbiten så trengs det forbedringer.

 

Jasså? Flyter bra med tanke på ytelse. Jeg har en 8700K CPU og 1070 TI kort. Har satt alt på very low, samt stilt oppløsningen ned til 1600. Tror du har et litt forvrengt syn på hva som "flyter tammelig bra".

Jeg sitter med en gammel AMD FX4350 Cpu på 4.5GHz, og en 780Ti Gpu. Textures, view distance og anti aliasing står på ultra, resten på medium/low. Går ALDRI under 70 fps etter 1.0 kom ut, Og ja jeg spiller på 1920x1080.

Hvis du mener du sliter med fps'en din med oppløsning på 1600 og alle settings på very low er det ikke spillet som er problemet. Da er det pc'en din.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at du ikke kan spille spillet med alt på maks... Da har du store ulemper.

Hvilke ulemper da? De har jo endret på foilage, skygger osv så du ikke skal ha kunstige fordeler av å spille med superræv grafikk.

 

Ikke har jeg noen problemer med å verken spotte, skyte, drepe eller vinne med alt på maksimale innstillinger. Ville prioritert at ting skal se bra ut uansett, med alt på very low så er det jo temmelig stygt.

Lenke til kommentar

 

Problemet er jo at du ikke kan spille spillet med alt på maks... Da har du store ulemper.

Du kan ikke ha spilt mange fps-spill på PC. Som regel er det en fordel å sette alt på low slik at fiendene vises bedre i terrenget.

 

Jeg tror faktisk det ble en endring på det for en stund tilbake. Eneste man gainer med low setting er høyere fps. 

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at det er et rart resultat.

Det knapt noe content i spillet.

Ikke noe single player eller lignende.

Ikke noe progresjons system.

Det er fult av bugs.

Spillet sliter med ytelse.

Ikke er det balansert heller.

Grafikk valg kan få deg drept...

Det har også mikrotransaksjoner.

 

Om dette får trekke ned på andre spill, så bør det vel trekke ned på dette også? Eller hadde spillet fått 14/10 uten problemene?

 

Knapt noe content ? Hva med cs 1.6 eller cs source.. Der var det ekstremt lite, det var heller ingen singel player. Var ikke noe progresjons system og grafikken var jo latterlig dårlig.. det hindret ikke det spillet til å slå gjennom.

 

Det er jo kjernen i dette spillet som er det fantastiske.. Har spillet hatt like dårlig grafikk som cs 1.6 så har jeg fortsatt spilt det. Eneste jeg kan klage på er nettlagget som er å møte på..

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at det er et rart resultat.

Det knapt noe content i spillet.

Ikke noe single player eller lignende.

Ikke noe progresjons system.

Det er fult av bugs.

Spillet sliter med ytelse.

Ikke er det balansert heller.

Grafikk valg kan få deg drept...

Det har også mikrotransaksjoner.

 

Om dette får trekke ned på andre spill, så bør det vel trekke ned på dette også? Eller hadde spillet fått 14/10 uten problemene?

 

* Knapt noe content? Det er ett BR spill, hva mer av content ønsker du deg? Flere maps, våpen osv? Det kommer.

 

*Ikke noe single Player? Det er vel ikke så veldig merkelig med tanke på at det er ett multiplayer spill. Hvordan mener du single player skulle fungert i denne sjangeren egt?

 

* Ett progresjonsystem hadde jo bare blitt rart uansett. Eneste man hadde oppnådd med det var ett par tall på skjermen og en ''rank'' man kunne grinda seg til. Det hadde vært null funskjon med det, i og med at det ikke er noe man kan unlocke i spillet.

 

* Nei, det er ikke fult av bugs lenger. 1.0 har rettet opp store menger med bugs. Det finnes bugs nå også, men kom gjerne med ett eksempel på ett spill som IKKE har hatt bugs ved release. Lykke til.

 

* Spillet sliter ikke så voldsomt med ytelse lenger. Fps'en har steget mye og spillet kjører mye bedre nå etter 1.0. Selvfølgelig er det ting som kan forbedres men til og med store AAA titler sliter med ytelsen i starten, til tross for beta testing osv.

 

*Når det gjelder balansering så forklar meg gjerne hva som ikke er balansert? Spillet er basert på RNG, og at det ikke er balansert er litt av poenget.

 

* Nei, hvilken grafikk man kjører på kan ikke få deg drept. Det ble forandret på for flere måneder siden og er ikke ett problem lenger.

 

* Spillet har mikrotransaksjoner som alle andre spill nå til dags, men de er bare kosmetiske. De gir deg absolutt ingen fordel, tvert imot så gjør de nesten spillet vanskeligere. Det er ingen av de kosmetiske tingene som får deg til å gå i ett med ''naturen'', man syns heller bedre. Hvis noen vil bruke penger på klær som overhode ikke har noe innvirkning på gameplay så kjør på.

Lenke til kommentar

Mener også at det er merkelig at et spill som stort sett består av kjøpte assets, har elendig nettkode og andre problemer fremdeles kan oppnå 8/10.

 

Men innser at jeg er alene om denne meningen.

 

Er helt enig i det med ytelsen. Er også derfor jeg enda ikke har kjøpt dette spillet. Venter litt til før et eventuelt kjøp slik at jeg kan nyte spillet på min gamle maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...