Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En jente var utro, jeg vurderer å fortelle kjæresten


Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre en lang historie lang:

 

Jeg møtte en jente på fest, vi fant tonen, og holdt på i en måned.

Hun bestemte seg så for å avslutte det, fordi hun savnet eksen sin.

 

Til meg sa hun at hun gjorde det slutt med typen dagen før hun møtte meg, så jeg forstod at hun ikke hadde lett for å utvikle følelser for en annen.

 

Men så fortalte en venn av henne meg, at da hun møtte meg var hun fortsatt sammen med typen. Og i tillegg til det, var hun med en annen gutt noen dager før hun møtte meg (som vil si, uavhengig av når hun gjorde det slutt med eksen, så var hun med denne andre typen da de var sammen). 

 

 

Tanken jeg sitter igjen med er at kjæresten hennes fortjener å vite det. Jeg hadde satt pris på å få vite om noe slikt, så jeg kunne tatt en beslutning på om dette er en person jeg vil være sammen med eller ikke. 

 

Jeg forstår at her er det sikkert mange ulike tanker, og jeg vil gjerne vite hva dere andre mener. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er hvordan du skal gå frem for å fortelle det, og hvordan du skal bevise hva som har skjedd. For alt den du skal fortelle det til vet, så er det bare sladder og sludder.

 

Det kan få mange utfall.

 

Men det er en bra holdning å ha, for din egen integritets skyld. Jeg ville sagt fra (dog jeg holder ikke på sånn i først omgang ^^). Det dreier seg om hva man skal lære barna sine.

 

Jeg ville kanskje sendt et anonymt brev. Da må du legge ved detaljer om hvor det skjedde, hvilken kveld. Du vet om hvor ho var, og hva ho gjorde den kvelden, så hvis du har informasjon som ikke kan benektes, og som du må ha vært der for å bevitne for å vite, så blir det verre å bevise at det var løgn. Mener ikke intime detaljer, men heller hvor hun var til visse tidspunkt gjennom perioden affæren varte.

Lenke til kommentar

Problemet er hvordan du skal gå frem for å fortelle det, og hvordan du skal bevise hva som har skjedd. For alt den du skal fortelle det til vet, så er det bare sladder og sludder.

 

Det kan få mange utfall.

 

Men det er en bra holdning å ha, for din egen integritets skyld. Jeg ville sagt fra (dog jeg holder ikke på sånn i først omgang ^^). Det dreier seg om hva man skal lære barna sine.

 

Jeg ville kanskje sendt et anonymt brev. Da må du legge ved detaljer om hvor det skjedde, hvilken kveld. Du vet om hvor ho var, og hva ho gjorde den kvelden, så hvis du har informasjon som ikke kan benektes, og som du må ha vært der for å bevitne for å vite, så blir det verre å bevise at det var løgn. Mener ikke intime detaljer, men heller hvor hun var til visse tidspunkt gjennom perioden affæren varte.

 

Jeg "holder" ikke på slik jeg heller. Kysser en jente meg og ber meg bli med henne hjem, så tenker jeg vi er langt forbi det å ha kjæreste. Da antar jeg hun er singel.

 

Brev? Tenkte mer facebook-melding fra falsk bruker. 

 

Ikke noe du har noe med. move on

 

Er nettopp derfor jeg sier at det er blandede meninger på dette emnet.

Ditt innlegg, derimot, kan vi alle være enige med at bidrar med null og niks.

 

Hvis din kjæreste (tviler dog du har en) hadde vært utro med deg, så hadde du ikke ville visst det? Mhm jaså. Syntes den er sær jeg.

Endret av Toppris
Lenke til kommentar

Antar at du er ganske ung. Siden detter er en typisk ungdoms-story i mine øyne.

 

Saken er at alle forhold er ulike og ingen utenforstående kan "se" hvordan et par har det. Hvordan forholder utstråler utad, kan være helt annerledes realiteten. Hvis man er ung og usikker, er det ikke uvanlig å være nokså kjapp på avtrekkeren med å avslutte et forhold, bli sammen igjen, for så å slå opp. Når man blir eldre blir slikt mer en formalitet og ikke basert på dagsformen til forholder der og da. 

 

Det farlige er når noen sier noe, om noen, og deretter forteller videre.... også skapes det historier, og tanker - uten at de involverte parter vet noe som helst. En fisk kan bli til fem høns. Din moral er god den - og hadde vedkommende vært en særdeles nær kompis, så plikter du helt klart å gi beskjed. Men er det en bekjent, så holder du munn. Det er unødvendig og skape mer drama rundt noe du egentlig ikke har noe som helst med. 

 

Så med mindre du liker å lage drama. Så er det riktige her å bare holde munn. Du kan uansett ikke bevise noe, så det blir kun anklager mot anklager basert på anklager. Bare tull altså. Kanskje til og med dama får lov til å rote litt med mannfolk på fest. Jeg lot min eks få både kysse å kline litt hvis hu følte for det. :) 

Lenke til kommentar

 

Er nettopp derfor jeg sier at det er blandede meninger på dette emnet.

Ditt innlegg, derimot, kan vi alle være enige med at bidrar med null og niks.

 

Hvis din kjæreste (tviler dog du har en) hadde vært utro med deg, så hadde du ikke ville visst det? Mhm jaså. Syntes den er sær jeg.

 

 

 

Som en kjæreste på år nr 10. Så hadde ikke jeg ville vite dette fra andre. Det er ydmykende, imao mer ydmykende enn at utroskapen i det hele tatt skjedde. Sannheten kommer fram før eller siden.

Endret av ZenMuch
  • Liker 4
Lenke til kommentar

TS: Ja, det var en god idé, bare pass på at ingen kan spore din ip-adresse. Jeg aner ikke hvordan, er ingen teknisk geni.

 

 

 

 

Ikke noe du har noe med. move on

 

Er nettopp derfor jeg sier at det er blandede meninger på dette emnet.

Ditt innlegg, derimot, kan vi alle være enige med at bidrar med null og niks.

 

Hvis din kjæreste (tviler dog du har en) hadde vært utro med deg, så hadde du ikke ville visst det? Mhm jaså. Syntes den er sær jeg.

 

 

Som en kjæreste på år nr 10. Så hadde ikke jeg ville vite dette fra andre. Det er ydmykende, imao mer ydmykende enn at utroskapen i det hele tatt skjedde. Sannheten kommer fram før eller siden.

 

Hvordan klarte du å få en post fra en annen bruker til å stå i mitt navn? ^^

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

 

 

Ikke noe du har noe med. move on

 

Er nettopp derfor jeg sier at det er blandede meninger på dette emnet.

Ditt innlegg, derimot, kan vi alle være enige med at bidrar med null og niks.

 

Hvis din kjæreste (tviler dog du har en) hadde vært utro med deg, så hadde du ikke ville visst det? Mhm jaså. Syntes den er sær jeg.

 

 

Som en kjæreste på år nr 10. Så hadde ikke jeg ville vite dette fra andre. Det er ydmykende, imao mer ydmykende enn at utroskapen i det hele tatt skjedde. Sannheten kommer fram før eller siden.

 

 

Yes! Ikke bare er det ydmykende. Det er direkte barnslig å opprette en falsk brukerkonto på Facebook å gi "beskjed" over Messenger anonymt. La forholdet gå sin naturlige gang uten innblandinger.  :wee:

Lenke til kommentar

TS: Ja, det var en god idé, bare pass på at ingen kan spore din ip-adresse. Jeg aner ikke hvordan, er ingen teknisk geni.

 

 

 

 

Ikke noe du har noe med. move on

 

Er nettopp derfor jeg sier at det er blandede meninger på dette emnet.

Ditt innlegg, derimot, kan vi alle være enige med at bidrar med null og niks.

 

Hvis din kjæreste (tviler dog du har en) hadde vært utro med deg, så hadde du ikke ville visst det? Mhm jaså. Syntes den er sær jeg.

 

 

Som en kjæreste på år nr 10. Så hadde ikke jeg ville vite dette fra andre. Det er ydmykende, imao mer ydmykende enn at utroskapen i det hele tatt skjedde. Sannheten kommer fram før eller siden.

 

Hvordan klarte du å få en post fra en annen bruker til å stå i mitt navn? ^^

 

 Beklager. Det var en feil fra meg. :)

 

Edit: Tror jeg fikk endret det nå. 

Endret av ZenMuch
Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke noe du har noe med. move on

 

Er nettopp derfor jeg sier at det er blandede meninger på dette emnet.

Ditt innlegg, derimot, kan vi alle være enige med at bidrar med null og niks.

 

Hvis din kjæreste (tviler dog du har en) hadde vært utro med deg, så hadde du ikke ville visst det? Mhm jaså. Syntes den er sær jeg.

 

 

Som en kjæreste på år nr 10. Så hadde ikke jeg ville vite dette fra andre. Det er ydmykende, imao mer ydmykende enn at utroskapen i det hele tatt skjedde. Sannheten kommer fram før eller siden.

 

 

Yes! Ikke bare er det ydmykende. Det er direkte barnslig å opprette en falsk brukerkonto på Facebook å gi "beskjed" over Messenger anonymt. La forholdet gå sin naturlige gang uten innblandinger.  :wee:

 

And let innocent hearts get broken ^^ ?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er spesielt venn med noen av partene så bare kjør på, si ifra, ja du skaper masse drama men for å være ærlig det skulle kjerringa ha tenkt på før hun gikk over streken. Grunnen til at jeg sier at du burde si ifra er at du har muligheten til å si ifra og så forsvinne fra deres liv da du har ingen forpliktelser ovenfor noen av dem, og kan dermed bare trekke deg ut av dramaet. Karen kan fint bli fly forbanna og ville gi deg juling og whatever (er vanlig å rette sinnet mot budbringeren, ikke tro at din info blir velkommen med åpne armer og smil om munnen for å ha advart han) så lurt å sørge for litt anonymitet, hun sliter nok med å peke ut hvilken av sine xx antall rotepartnere det er som har sagt ifra uansett.

Tenn på TS og så gå fra det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er nettopp derfor jeg sier at det er blandede meninger på dette emnet.

Ditt innlegg, derimot, kan vi alle være enige med at bidrar med null og niks.

 

Hvis din kjæreste (tviler dog du har en) hadde vært utro med deg, så hadde du ikke ville visst det? Mhm jaså. Syntes den er sær jeg.

Dette er ikke måten å svare på når du spør om andres råd og meninger.

 

Fortell typen hva du vet om henne. Se hva som skjer, og fortell om det her etterpå.

 

Kom igjen. Underhold meg.

Endret av Løgn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det dreier seg om hva som gjør oss til mennesker og ikke dyr. Ærlighet og integritet. Hvordan kan man lære av sine feil hvis man ikke blir stilt til ansvar for dem? Da blir det som dyra i skogen, drep eller bli drept. Sånn behøver det ikke å være. Sannheten må på bordet! Så lenge man vet det ikke fører til uendelig kaos og masse direkte vold, da kan det være lurt å ta tiden litt til hjelp og se an litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Kysser en jente meg og ber meg bli med henne hjem, så tenker jeg vi er langt forbi det å ha kjæreste. Da antar jeg hun er singel."

Jeg tenker at når du får litt år på ryggen så skjønner du at; du var rimelig naiv når du var ung (gud forby at du er over 25 nå).

 

Det finnes ikke noe som heter Karma-free sex. La nå Karma få gjøre jobben sin på egen hånd. Hun får sitt etter hvert dersom hun fortjener det. Du trenger ikke å "hjelpe" til.

Det er jo ikke fordi du er godhjertet som du vil ha saken frem, men fordi du vil ha hevn. Vit da at hevn også har Karma.

 

Nei, jeg har ikke røyka noe. Det er bare av erfaring jeg snakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...