Gå til innhold

Selge Bitcoin for paypal penger instant?


Khazaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper de er ok at jeg poster dette i denne tråden, sden det handler om bitcoin.

Jeg har fått email:

 

Sitat:

Vi kontakter deg fordi du deltok i en konkurranse noen måneder tilbake. Det er en glede å meddele at du er den heldige vinneren av hovedpremien: 

1.premie: 1 Bitcoin verdt 48.123,- <--- Din premie.
2.premie: iPhone X.
3.premie: Samsung 42" LED Smart TV.

Du kan enten la dine Bitcoins bli stående på kontoen din, eller ta ut beløpet direkte til din bankkonto.

....

Det er jo litt av en julegave, og jeg håper bare at det er alvor, det ser i hvert fall slik ut, men jeg venter litt før jeg slipper jubelen løs. Hadde tenkt å bytte bil nå, så det kommer i hvert fall godt med!

Toyota, eller Audi A3 som jeg har nå? Jeg lider valgets kval!

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg håper de er ok at jeg poster dette i denne tråden, sden det handler om bitcoin.

Jeg har fått email:

 

Sitat:

Vi kontakter deg fordi du deltok i en konkurranse noen måneder tilbake. Det er en glede å meddele at du er den heldige vinneren av hovedpremien: 

1.premie: 1 Bitcoin verdt 48.123,- <--- Din premie.

2.premie: iPhone X.

3.premie: Samsung 42" LED Smart TV.

Du kan enten la dine Bitcoins bli stående på kontoen din, eller ta ut beløpet direkte til din bankkonto.

....

Det er jo litt av en julegave, og jeg håper bare at det er alvor, det ser i hvert fall slik ut, men jeg venter litt før jeg slipper jubelen løs. Hadde tenkt å bytte bil nå, så det kommer i hvert fall godt med!

Toyota, eller Audi A3 som jeg har nå? Jeg lider valgets kval!

 

Spennende. Tørr jeg spørre hvor du fikk denne mailen fra ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Antageligvis har det vært en link der et sted du kan ha oversett som hadde tatt deg til et eller annet tvilsomt nettsted eller installert et script eller noe på maskinen din.

 

Edit: Alle på jobb har også fått denne eposten. :p

Vi får vel starte en klubb da? Det haster, vi må vel ha et julebord for å feire den! Men hvordan får man tilgang til sin bitcoin-konto :dribble: 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...